obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 00:45
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

internet valt weg

TCP_IP
Hallo,

thuis heb ik een Arris TM502B met daaraan gekoppeld een Belkin router en daaraan weer een linksys modem router (die als switch dient)

mijn probleem is dat internet onregelmatig wegvalt een aantal keren per dag, ik moet toegevn dat ik veel download maar met nieuwsgroepen dus aan aantal verbinding zal het niet liggen...
thuis zijn er 2 vaste pc's en 1 laptop...
1 vaste pc zit op belkin router en 1 vaste en laptop op de linksys router...
waarom apart, omdat ik 1 netwerkkabel op zolder heb liggen en vaste pc en laptop op de kabel wil (draadloos te instabiel en trager)

op het moment dat internet wegvalt zie ik ook op belkin router dat er geen internet connection is..

modem (192.168.100.1) is ook niet meer te pingen op dat moment...

dit speelt eigelijk al vanaf het begin (medio oktober)

elke x als het uitvalt trek ik even stekker van modem en router eruit en erin en dan werkt het wel weer...

eventlog van modem:

2/21/2008 8:23 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
2/21/2008 8:23 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
***** 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
***** 20000400 3 Received Response to Broadcast Maintenance Request, but no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout

deze krijg ik het meest....

het lijkt wel alsof ethernet interface af en toe uitvalt...

lampje op modem, allemaal goed alleen LINK lampje knippert dan...

telefonie van upc blijft overigs wel gewoon werken (even getest op moment dat internet uitviel)

internet valt tevens op alle pc's/laptop gelijk uit...

volgens mij ben ik niks vergeten hierover...

iemand tips?? heb een oud upc medewerker gesproken, volgens hem was het modem defect, maar kan het iets anders zijn nog ??

ik ben benieuwd naar de reacties,

m.v.g.

KnowItAll ( behalve nu even)

edit: ik had al naar UPC gebeld maar was nadat ik modem aan en uit had gedaan, kon pas terugbellen op moment dat het uitviel (toen het uitviel had ik nummer van upc niet bij de hand)
Gewijzigd door TCP_IP op 06 maart 2008, 00:04

Forrestma-UPC
Beste KnowItAll,

Het is erg vervelend als je internetverbinding steeds wegvalt.

Het zou kunnen dat het modem de oorzaak van dit probleem is, maar dat is op dit moment nog wat voorbarig.

Als je de pc direct op het modem aansluit, heb je dan ook een wegvallende verbinding? Ben je ook zwaar aan het downloaden als de verbinding uitvalt?

Graag zou ik de signaalwaardes van je modem willen controleren, zou je per pm je klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen?
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

TCP_IP
@ forrestma-UPC
zie PM

Popeye
@KnowItAll, zijn je problemen al opgelost? We horen graag van je of het geholpen heeft.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

TCP_IP
nee nog niet, forrestma-upc vroeg me om wat gegevens in een PM te sturen maar nog steeds niks gehoord...
ik blijf elke kijken of er oplossingen worden aangeboden of evt. tips

Forrestma-UPC
In overleg met KnowItAll is er vandaag een monteursafspraak gemaakt voor a.s. maandagavond. Ik ga ervan uit dat het met een nieuw modem opgelost is.
Gewijzigd door Forrestma-UPC op 13 maart 2008, 15:01
Ik ben samen met 4 collega's vanuit UPC aangesteld als 'helper' op diverse forums. Het doel is om oplossingen aan te dragen bij algemene klantproblemen. Wij zullen wellicht niet overal en direct op kunnen reageren, maar proberen wel alles te lezen en waar nodig actie te ondernemen.

Popeye
Ok, dan kan het topic op slot! (Er van uitgaande dat het daarmee is opgelost) Via een PM kun je vragen om het topic te heropenen!
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah