obey-robots.txt
28 Mei 2018, 09:59
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Drogisterij.net
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Klacht alles in één pakket

karinvh
Misschien kan iemand mij helpen want ik word echt knettergek van UPC.
Op 1 september 2011 ben ik gebeld door de UPC voor een pakket alles in één, telefoon, internet en tv.
Het leek mij best aantrekkelijk, ik zou binnen 1 week de brief in huis krijgen en dan kon ik beslissen hoe of wat.
Ondertussen kwamen na 5 dagen de mails over het overstappen binnen rollen 3 x toe, ik heb niets ingevuld.

Ik heb 3 mails gestuurd naar de klantenservice van de UPC omdat ik nog een vraag had en omdat ik geen brief had ontvangen.
Dit heb ik dus na 1 week gedaan.

Afgelopen zondag heb ik keurig een brief gestuurd en verteld aan UPC dat ik NIET meer met hun in zee wil gaan.
Nu begrijp ik dat het volgende al onderweg was. Op dinsdag kreeg ik de mail welkom ivm uw nieuwe pakket en stond de postbode aan te bellen, ja hoor met het pakket. Ik heb het niet geaccepteerd.

Wat schertst mijn verbazing vandaag kreeg ik dus de brief die ik ruim 2 weken geleden had moeten ontvangen.

Hoe kom ik in vredesnaam van al dit gedoe af. Mailen helpt niet want er is niet één mail beantwoord. Schrijven helpt niet want als nog sturen ze mij de brief ivm ohet nieuwe pakket.
Ik ben het zo SPUUGZAT maar ik weet niet hoe ik eraf kan komen. Zo meteen en daar kan ik op wachten worden ook nog eens alle bedragen van mijn rekening afgeschreven.
Wat moet ik doen om van dit pakket af te komen????? Ik ben echt te einde raad. Ik voel mij (wat ik ook in de brief heb gezet) onbeschoft behandeld.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht alles in één pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
lang lopende KLACHT UPC (november 2012!!!) Klacht over UPC 7 09 januari 2014, 16:58
Van alles-in-één naar twee-in-één Klacht over UPC 5 03 december 2013, 12:56
BEN OVERLEDEN VOLGENS UPC..KLACHT! Algemeen 2 19 september 2013, 11:35
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Aanvraag Alles-in-1 Zakelijk Opleveringsproblemen 1 20 juli 2013, 15:22
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah