obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
THOMSON MODEM
belly12345
GOEDENDAG
IK HEB VANMIDDIG MIJN MODEM GEKREGEN, MAAR ALLEEN MIJN POWER LED BLIJFT BRANDEN EN MIJN DS BLIJFT KNIPPEREN.
ZOU DIE KAPOT ZIJN?, OF MOET DIE NOG GEACTIVEERD WORDEN. MIJN OUDE MODEM DOET HET WEL.
IK HEB DIVERSE KEREN GEPROBEERD DE BELLEN MAAR DE WACHTTIJD WAS TELKENS MEER DAN 15 MINUTEN .
ALVAST BEDANKT

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 16 2011 00:25:07:
NADAT IK DIT BERICHT HEEFT VERZONDEN DEED DIE HET 5 MINUTEN.
MISSCHIEN EEN TIP VOOR UPC DOE EEN BRIEF BIJ WAARNEER JE DIE NIEUWE MODEM KAN GEBRUIKEN,DUS PROBLEEM IS OPGELOST
Gewijzigd door belly12345 op 16 september 2011, 00:25

magicwizz
Normaal gesproken is het zo dat het nieuwe modem zichzelf eerst weer opnieuw moet aanmelden op de server van UPC. Hierbij is het ook nog eens zo dat er nu 3 verschillende frequenties worden gezocht door het modem waar die zichzelf op moet instellen. Dit kan inderdaad wel eens enige tijd duren.

De tijden kunnen variëren van 5 minuten tot wel maximaal 2 a 3 uur.

Daarna kan het ook nog wel eens zo zijn dat je ineens wel online bent maar dat je een hele trage verbinding hebt. Als dat het geval is moet het modem nog geactiveerd worden op de server. Dit kan tot maximaal 24 uur duren.

belly12345

magicwizz schreef:

Normaal gesproken is het zo dat het nieuwe modem zichzelf eerst weer opnieuw moet aanmelden op de server van UPC. Hierbij is het ook nog eens zo dat er nu 3 verschillende frequenties worden gezocht door het modem waar die zichzelf op moet instellen. Dit kan inderdaad wel eens enige tijd duren.

De tijden kunnen variëren van 5 minuten tot wel maximaal 2 a 3 uur.

Daarna kan het ook nog wel eens zo zijn dat je ineens wel online bent maar dat je een hele trage verbinding hebt. Als dat het geval is moet het modem nog geactiveerd worden op de server. Dit kan tot maximaal 24 uur duren.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 27 2011 14:31:37:
bedankt voor beandwoorden.
Gewijzigd door belly12345 op 27 september 2011, 14:31

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'THOMSON MODEM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router : 7 31 dec 2016
Thomson modem Storing : 2 07 apr 2015
Wifi over Horizonbox icm technicolor modem Eigen netwerk : 2 14 mrt 2015
Firmware update modem Arris model tm602B Hardware firmware : 2 03 mei 2013
router/modem epc3925 kanaal wijziging UPC-official gedeelte : 2 24 nov 2012