obey-robots.txt
15 November 2018, 15:51
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Internet werkt alleen na reboot cisco modem

izzi
Ik heb de laatste paar dagen iedere dag wel dat ik het cisco modem van de stroom moet afhalen om daarna weer internet te krijgen. De log files van het cisco modem zegt dit:
Fri Jul 1 08:03:52 2011 82000600 3 Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:04:07 2011 82000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:04:37 2011 73040100 6 TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:13:58 2011 99000300 4 CISCO: RF disconnect,QAM lost.;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:14:15 2011 82000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:14:30 2011 82000300 3 Ranging Request Retries exhausted;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:14:31 2011 82000600 3 Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:14:48 2011 82000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:17:19 2011 82000900 5 B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:17:20 2011 82000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Fri Jul 1 08:18:41 2011 73040100 6 TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=00:1e:6b:fc:6a:76;CMTS-MAC=00:1f:ca:20:09:c3;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

kan iemand hier wat uit opmaken?

alvast dank
 
Marcel_geen_probleem
dit "probleem" heb/had(weet het nog niet zeker voor vandaag) had ik ook. Ik heb het volgende gedaan.

1. de klantenservice gebeld(er is een storing in uw regio werd er gemeld) geen brief van gekregen
2. ik kreeg een mannetje aan de lijn die de modem niet kon inlezen(power brandde en DS knipperde - rest lampjes was uit) 3-e deed het heel sporadisch, na lang wachten. Ik moest toen de kabel van de modem eraf draaien en de power eraf halen, vervolgens 30 sec. wachten.

Dit heeft tot nu toe twee dagen geduurd en alleen door hem van de stroom af te halen en weer opnieuw aan te sluiten deed alles het weer. A.s. dinsdag zal er een storingsmonteur komen. Ik hoop dat hij het vandaag doet dan bel ik de monteur af.

Sowieso jammer dat je dan niet kan bellen met de vaste lijn. Heb ook mijn telefoonkosten teruggevraagd. 10 cent p/m + kosten mobiel

Ik ben namelijk van mening dat deze storing niet bij mij ligt.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet werkt alleen na reboot cisco modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 31 december 2016, 20:41
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Thomson modem Storing 2 07 april 2015, 10:32
Wifi over Horizonbox icm technicolor modem Eigen netwerk 2 14 maart 2015, 11:54
Cisco EPC 3925 packetloss Eigen netwerk 3 18 oktober 2014, 22:54
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah