obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Aansluiting media box
Audio-video liefhebber
Klopt het, dat de UPC-media box geen uitgaand RGB-signaal op de enige scart plug heeft?
Het is een media box van het merk Pace??? Deze naam staat in het instellingen menu bij diagnostiek in ieder geval als merk vermeld.
Ik probeer mijn media box aan te sluiten op mijn a/v receiver, maar deze heeft (gelukkig) geen scart input.
Ik heb de media box al aangesloten via een Toshlink (optische) kabel voor het geluid, er zit nl wel een optiche (digitaal geluid) geluidsuitgang op deze media box. Dit werk prima, geeft ook Dolby surround geluid door bij de beide Duitse digitale zenders.
Ook heb ik hem al aangesloten met een verloopkabel van scart naar composiet video en dat werkt.
In verband met de veel betere kwaliteit van het RGB-signaal ten opzichte van het composiet-signaal heb ik een verloopkabel van scart naar RGB gekocht, maar dit werkt niet, ook niet als ik de kabel rechtstreeks aan de TV koppel.
Daardoor is mijn conclusie, dat er geen uitgaand RGB-signaal is op de scart aansluiting. Klopt dit?
De kabel is goed, heb hem doorgemeten.

Alvast hartelijke dank voor evetuele reacties.

Audio-video liefhebber.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiting media box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
5 gratis familie films via media box cadeau Nieuws over UPC : 1 26 dec 2012
aansluiting Algemeen : 2 25 feb 2012
nieuwe aansluiting alles-in-1-pakket UPC-official gedeelte : 8 20 feb 2011
usb aansluiting mediabox wat kan ik ermee UPC Digitale televisie : 1 05 okt 2010
mac adress in media box Algemeen : 2 14 nov 2009