obey-robots.txt
22 September 2018, 03:23
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

UPC internet snelheid en nieuwe EU-telecomregels

Eek
Ik heb nu enige maanden internet via UPC en heb een z.g. 25 Mbps contract. Waarom het een 25 Mbps contract heet weet ik niet want mijn snelheid varieert van 13 tot 1 Mbps., zet ik er een router tussen dan is het nog wat minder. Ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn verbinding in huis ligt. (Aangesloten door een monteur, afstand aansluitingspunt-PC net 1 meter(Modem daar tussenin).

Bij UPC loop ik tegen een muur, allerlei uitleg, Maar nu staat er in de nieuwe EU regels die per 25 mei ingaan ondermeer: " De Commissie zal bijvoorbeeld goed nagaan of er geen algemene beperkingen van legale diensten en toepassingen bestaan en erop letten dat de breedbandverbindingen van burgers en bedrijven in de EU zo snel zijn als is aangegeven in de reclame door internetaanbieders."Wat nu UPC, gaan jullie mijn modem zo afstellen dat in ieder geval een snelheid van 25 Mbps is gegarandeerd. Ik denk dat Nelie niet iemand is de sprookjes accepteerd.

Vannacht was mijn lijn geblokkeerd omdat UPC onderhouds werkzaamheden moest verrichten, ik dacht ze anticiperen op de nieuwe richtlijnen en zorgen dat ze de snelheid leveren die ze toezeggen, maar dat blijkt nu nog niet zo te zijn. Na 25 mei?

Eek
Pingtest geeft meestal A of B, soms C, geen dataloss, veel jitter

Eek
Hallo,
Het klinkt wel stom, ik weet niet wat ik allemaal heb veranderd, maar bij de speedtest haal ik nu iets meer dan 24Mbps .

Hoera, je hoort mijn voorlopig niet klagen.

Bedankt voor je hulp en aandacht

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC internet snelheid en nieuwe EU-telecomregels', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Nieuwe Horizon-update UPC Digitale televisie 1 10 januari 2014, 10:08
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah