obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 02:20
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Helpdesk UPC, drama.....

midon
Ik heb een mediabox gekregen van UPC, je eigen apparatuur kiezen is niet mogelijk. Dit word geleverd met een afstandsbediening. En dit is het probleem deze afstandsbediening functioneert slecht om de juiste programma's te kijken moet je heel veel keer op de bediening drukken ( nieuwe batterijen lost het probleem niet op ) Ik de klanten service maar eens bellen. Na het erop wijzen van de fabrieks instellingen terug zetten kwam deze dame niet. Ik moest maar een nieuwe afstandsbediening kopen want deze was van de klant en de decoder van UPC. Zo iets bizars heb ik nog nooit gehoord. Als klant word je een decoder in de maag gesplitst maar als er iets niet naar behoren werkt, zoals de afstandsbediening is deze in eens van de klant. Ik kon het deze dame niet duidelijk maken dat dit in mijn ogen erg vreemd over komt. Maar hier ga ik dus mee stoppen en ga per direct mijn abonnement beëindigen. Heeft iemand voor mij het email adres voor het beëindigen van mijn contract.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk UPC, drama.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC Helpdesk, een blijvende ergernis UPC-official gedeelte 1 07 oktober 2009, 19:35
helpdesk Helpdesk 2 13 mei 2007, 10:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah