obey-robots.txt
20 Juli 2018, 02:43
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

cisco modum storing op radio

muco
ik heb sinds de installatie van het cisco telefoonmodem een ENORME storing op de lange midden en kortegolf.nu moet ik de stroom van het modem doen wanneer ik radio wil luisteren (en dan bedoel ik niet kabelradio) ik ben ten einde raad.

muco
Bedankt voor je snelle reactie, ja zelfs de dvd speler stoort in de uitstand,Stekker eruit dus.maar in het verdrag van Rome staat dat we radio moeten kunnen luisteren.Ik weet uiteindelijk moeten ik het opgeven. maar voor die tijd spartel ik tegen.maandag komt er een monteur. ik ben de eerste met deze klacht uiteraard zoals elke klager altijd de eerste is.als die niet kan helpen haal ik een betere voeding.als het de 15 volt voeding is hoop ik.ik schakel 'm nu door naar gsm en haal de stroom van het modem.ps overal staat dan wel CE op maar dat zegt niets over storing. MADE IN CHINA zegt mij genoeg! Weer een hobby weg!
Gewijzigd door muco op 04 maart 2011, 16:22

muco
Ik heb een lowe hf 150 met aluminium behuizing antenne op 't dak en coax afgeschermde aansluiting en het blijft hopeloos.het modem is niet afgeschermd,en straalt volop.. kijk maar pagina 8; http://www.agentschaptelecom.nl/binaries/content/assets/agentschaptelecom/Handel-en-apparatuur/EMC-richtlijn.pdf,agentschap telecom heeft mij al eens eerder van een soortgelijke storing afgeholpen.wordt vervolgd...
Gewijzigd door muco op 05 maart 2011, 16:41

muco
Ik heb alleen een lamp op de adapter aangesloten en dan heb ik dazelfde storing als met modem,onbelast stoort hij niet. dus ik denk dat de oplossing gevonden is. mij benieuwen of UPC een ander (gestabiliseerde) adapter geeft of dat ik zelf op zoek moet. 15 volt 1 amp.en een afwijkend stekkertje. ik heb nou net geen 15 volt in huis, en ik heb wat van dat spul liggen!

muco
OPGELOST! de monteur, ook radio hobbyist, heeft mijn eigen 12 volt voeding aangesloten en weg storing.Het modem kan met 12 volt af en gebruikt minder dan 0,5 amp.Dus daar hoeven de volgende mensen met dit euvel geen monteur voor te roepen.Hij maakte direct melding van het slechte voedinkje bij z,n baas, een ander zoekt zich rot om de storing te vinden of zetten hun setjes op marktplaats.groeten M.

muco
Dat zou ik zeker proberen,een lange waslijn werkt ook,ik heb de beste resultaten met de mantel van de coax die tegen de gevel naar het dak loopt. je ziet maar dat je je niet moet laten weerhouden door een adaptertje van een euro die de radio stoort.Ik ben altijd al gek van radioluisteren dat pakken ze me niet zonder slag of stoot af. Maar hier hebben ze het nog wel 's over op hun werk had ik het idee.Maar ik heb me wel even rotgezocht wat nou stoorde. Als het t modem was geweest had ik nog het zelfde gehad.Hopelijk hebben anderen er ook wat aan. bij google; cisco radio storing staat ie bovenaan.
Gewijzigd door muco op 11 maart 2011, 00:57

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco modum storing op radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing op NPO1 analoog in Amsterdam ZUID Algemeen 2 29 november 2014, 10:47
Cisco EPC 3925 packetloss Eigen netwerk 3 18 oktober 2014, 22:54
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
Chromecast en UPC-cisco router Hardware instellingen 1 02 juni 2014, 22:44
Philips tv en horizon-box storing Storing 7 06 oktober 2013, 10:48
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah