obey-robots.txt
21 November 2018, 14:51
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

service niveau UPC

GI76
Sinds enkele dagen ben ik in bezit van Digitaal Royaal van UPC. Dit heeft echter zeer veel moeite gekost.

De eerste bestellign online is nooit behandeld. NA gebeld te hebben met de klanten service zoiu dit verwerkt worden. Omdat ik argwaned was over het niveau van de medewerker, heb ik een aantal dagen later teruggebled en toen bleek de aanvraag alsnog NIET in het systeem gezet te zijn. De nieuwe medewerkster heeft dit vervolgens in orde gemaakt.

De aflevering van de mediabox vond 5 dagen later plaats dan gepland.
Na aansluiting van de box, bleek er geen activatie ingesteld te zijn vanaf de klantenservice. Ook hierna bleek het signaal nog niet te werken.

Om dit signaal te laten werken zou er een monteur langskomen. Dit heeft mij een hele vakantiedag gekost, aangezien ze alleen aan kunnen geven op een dagdeel te komen (tussen 0800-1300). Voor deze kosten wordt geen compensatie geboden.
De monteur in kwestie kon echter binnen 1 minuut zien dat het signaal vanuit buiten (een centrale box) niet aangezet was. Om dit te bewerkstelligen moet er een andere monteur langskomen, die ook thuis het signaal nog controleert.

Ook voor deze vakantiedag werd in eerste instantie geen compensatie geboden door een zeer sarcastische support medewerker. Pas na het schrijven van een klacht werd mij een vergoeding (credit) van 25 euro aangeboden voor de gehele dag.

De tweede monteur waar ik voor thuis bleef, is nooit langsgeweest. Toen ik om 1300 zelf testte, bleek get signaal wel aangezet te zijn. Ik had hier echter geen vakantiedag voor op hoeven nemen. Mijn verzoek voro financiele compensatie van deze dag is door UPC resoluut afgewezen.

Heeft iemand soortgelijk ervaring met UPC en dit bij hen of een derde partij aangekaart? Zo ja, wat zijn de resultaten hiervan geweest?

Ik heb, na ontevredenheid over UPC, enkele jaren een andere aanbieder gebruikt en ben nu weer geswitched naar UPC. Helaas is het nog steeds enorme administratieve puinhoop daar, waar de klant nog steeds niet belangrijk genoeg gevonden wordt.

Heeft iemand soortgelijk ervaring met UPC en dit bij hen of een derde partij aangekaart? Zo ja, wat zijn de resultaten hiervan geweest?
 
guus
Ja nou een klein beetje wel, ik bel vanaaf op omdat de fabrieksinstelling per ongeluk waren reset en hij het dus niet deed, nu zegt die medewerker daar dat de mediabox niet eens was geactiveerd Sad

Heel raar allemaal aangezien ik gewoon tv kon kijken. Werkt nu allemaal weer dus klantenservice is aan mijn kant wel goed Wink
 
guus
Zeker Grin KPN Heb ik trouwens nog wel, want we hadden 2 decoders en eentje staat in de schuur want daar licht geen kabel. Sturen we dus de ene decoder retour (Na telefoontje met helpdesk) krijgen we een brief van het stopzetten van het hele abbonoment -_-
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'service niveau UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zeer slechte service upc in het totaal Klacht over UPC 2 24 september 2013, 11:22
Slechtste service ooit Klacht over UPC 1 12 september 2012, 13:26
slechte service bij defect alle diensten- haarlem Storing 2 20 juni 2010, 13:41
Goede service UPC Algemeen 1 13 december 2009, 09:50
Slechte en onbekwame service UPC UPC Digitale televisie 5 01 augustus 2009, 09:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah