obey-robots.txt
27 Mei 2018, 03:18
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Onlinekabelshop
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Algehele Klacht UPC

Paultje
Beste,

IK heb diverse klachten over UPC en ben eigenlijk helemaal klaar met het bedrijf

1 Heel vaak ligt internet eruit en of telefonie of is het erg zwak
2 Wanneer je dan belt duurt het eerst een paar minuten voordat je het keuze menu doorbent en dan sta je nog eens een uurtje of wat in de rij, het is altijd druk bij UPC, waarschijnlijk omdat er nog veel meer mensen klagen.
3 Tijdje terug medewerker aan de lijn gehad omdat mijn UPC box het niet meer doet omdat ik een tijdje van KPN gebruik gemaakt heb. Ik zei dat het volgens mijn normaal is dat als UPC meent geld van mijn rekening te moeten schrijven terwijl ze kunnen zien dat er geen gebruik van gemaakt wordt, ik op zijn minst een goed werkende box heb als ik deze weer aansluit. Maar niets van dit alles.
4 Zou goed komen, paar dagen later gebeld, weer niets! Zou terug gebeld worden door baas van degene die er niets over mocht zeggen. Weer een *** uur lopen bellen en dus 6 euro lichter, een pyramidespel is er niets bij verdorie.
5 Nu zie ik ook nog ens veel goedkopere aanbiedinge van UPC. IK betaal €62,02 excl BTW voor tv/telefonie (gratis vast vast) en internet (10 mb).

Met andere woorden;

Ontvangst is niet goed
Het is erg duur
Service kennen ze niet

Hopend op een passende oplossing van UPC
Gewijzigd door op 30 januari 2011, 20:21
 
hasja
Wat betreft punt 1t/m4 herkenbaar.
wat betreft punt 5 heb je losse onderdelen of een pakket,

je kunt altijde naar een( ander )pakket overstappen, maar daar zit je dan een jaar aan vast, tenzij je weer een ander pakket neemt.
Gewijzigd door hasja op 28 januari 2011, 12:21
 
jessedevries20
Punten 1 t/m 4 ben ik het helemaal mee eens.

Over punt 5: Natuurlijk komen in de lop dat je het abonnement hebt wel weer nieuwe en goedkopere aanbiedingen, maar je hebt een contract afgesloten.
 
jessedevries20
Punten 1 t/m 4 ben ik het helemaal mee eens.

Over punt 5: Natuurlijk komen in de lop dat je het abonnement hebt wel weer nieuwe en goedkopere aanbiedingen, maar je hebt een contract afgesloten.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Algehele Klacht UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
lang lopende KLACHT UPC (november 2012!!!) Klacht over UPC 7 09 januari 2014, 16:58
BEN OVERLEDEN VOLGENS UPC..KLACHT! Algemeen 2 19 september 2013, 11:35
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Klacht alles in één pakket Klacht over UPC 1 22 september 2011, 15:21
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah