obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 02:19
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

nieuwe aansluiting alles-in-1-pakket

feminem
Goedemorgen,

per 27 januari 2011 zal ik officieel aangesloten worden op het UPC-netwerk na een hoop ellende om de aanvraag rond te krijgen (3 x opnieuw aanvraag in moeten dienen, ten onrechte per 22-12-2010 gefactureerd terwijl ik duidelijk mijn overstapdatum had aangegeven om dubbele kosten te voorkomen, overstapdatum 2 weken moeten vervroegen door Helfort). Maargoed, rekening zou gecrediteerd worden net zoals alle kosten voor het bellen naar de helpdesk. Eerst zien dan geloven maar? Ik ga geen € 125,- dokken voor iets wat ik niet heb gebruikt en waarvan de fout ook niet bij mij ligt. En nee, ik ga ook niet de rekening betalen en hem dan laten crediteren. Niet mijn fout, dus ik ga ook niet op de blaren zitten!
Echter zou ik al langer signaal hebben volgens de medewerkers(niet mijn fout, dan luisteren ze banden maar terug en bekijken ze de door mij ingevulde formulieren maar eens goed), dus de spulletjes uit de doos gehaald afgelopen week en netjes alles op mijn dooie gemak aangesloten. Internet werkt, haal bij lange na de 25Mbps niet, hooguit een keer 19Mbps, telefoon nog geen idee aangezien mijn oude nummer nog niet overgezet is, analoge tv is doffe ellende, geeft niet alle zenders door en enorm veel sneeuw in het beeld (3 keer nieuwe kabel getrokken, heb helaas 10 meter nodig vanaf AOP tot de tv aangezien het AOP in de meterkast beneden in de hal zit en ik een bovenwoning heb. Gebruik nu Hirschmann met kabelkeur), op dit moment geeft 'storingtenne' nog beter beeld :S Dan hebben we nog digitale tv in het pakket zitten, leuk! :S Niet echt, want het werkt niet. Geen signaal.
Wat is nu wijsheid? Moet ik nu werkelijk een versterker ertussen gaan zetten terwijl toen ik hier om de hoek woonde in een studiocomplex met 6 studio's (dus 6 tv's), 1 UPC aansluiting en perfect beeld had? Verder vraag ik me af waarom mijn analoge tv niet werkt als ik de mediabox uitzet. Ben ik nu verplicht iedere keer tv te kijken met dat kastje ertussen? Stuur mij dan fijn even die oude mediabox!

Jongens, hoe gaan we deze problematiek zo spoedig mogelijk oplossen? Ik wordt er nu al chagrijnig van en dat terwijl ik zelf pas net weer klant ben en eigenlijk blij was dat ik terug kon naar UPC. De helpdesk bellen kost me klauwen vol geld terwijl ik er niet echt veel aan kan doen lijkt me, maak ik een fout, zeg het me en vertel me hoe het wel moet Wink

feminem
Als ik de kabel buiten de mediabox om aansluit heb ik gewoon belabberd beeld, veel sneeuw en niet alle zenders.
Ik draai met NOD32 virusscanner, 1 die eigenlijk totaal niet de snelheid beinvloed...

feminem
33027485
1126682350

@Jo: Wat vind je hiervan, deze heb ik net om 10:18 gedaan...

feminem
@ OPBB: Modem hangt inderdaad bij AOP, ondanks dat ik dit persoonlijk liever niet heb omdat ik boven een chinees restaurant woon in een oud pand en chinezen niet bepaald voorzichtig zijn met spullen. Alle kabels zijn volgens voorschrift gestript en aangesloten. 10 verschillende stekkers geprobeert inmiddels, geen resultaat. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en al heel wat netwerken aangelegd... Signaalverlies, zoveel in 10m hirschmann kabel en de meegeleverde 15m UTP cat5E kabel?
En daarbij: Kan wel ongevraagd bij iemand in zijn prive duiken, maar vind ik persoonlijk niet echt netjes en hoe kan ik iemand zomaar even vertrouwen? Ben al door een aantal UPC-medewerkers behoorlijk benadeeld....

feminem
@ Jo: heb het gelezen, ga ik doen Smile

@ OPBB: 10 meter kabel direct op AOP gezet, redelijk acceptabel beeld, ook wat meer signaal op mediabox. Echter, Mediabox wilt geen zenders zoeken. Kan ook niet naar die testpagina komen van UPC etc. Misschien splitter niet helemaal in orde?

Excuseer mij voor de late reactie.... Nogal naar nieuws gehad...
Gewijzigd door feminem op 30 januari 2011, 23:14

feminem
Hoi Upzi,

ik zou al mijn belkosten al zowieso vergoed krijgen. Alleen dan krijg je tussendoor een mail dat je mediabox niet goed is aangesloten ofzo :S Mail sloeg werkelijk nergens op.
Heb al uren met die lui aan de telefoon gehangen, maar wordt niet echt wijzer van een aantal van de gasten, schuiven alles op elkaar af :S
Ga morgen nog maar eens bellen, begin dit spuugzat te worden... Hier weiger ik ook voor te betalen...

jessedevries20
Heb je al een monteur gestuurd?

feminem
Nog geen monteur hier gehad nee, moet eerst kosten voor een monteur gaan maken die achteraf (vast wel 2 maanden later ofzo) weer een keer terug komen, heb geen geldboom op mijn rug, daarom was ik overgestapt. Wel weer een flinke foutieve rekening :S Stelletje prutsers daar. Telefonisch helpdesk is ook 10 keer niks, persoon A zegt A, persoon B zegt B.
Maargoed, ik ben het dus echt zo zat dat ik maandag alles bij de consumentenbond uitzet. Alles ligt inmiddels ook bij COAX.
Nadat ik er een antenneversterker tusssen heb gezet, ging mijn mediabox eindelijk kanalen zoeken. Echter als ik de testpagina erbij pak, is er vanalles mis met mijn bekabeling en stekkers. 9.5m Hirschmann kabel met kabelkeur, antenneversterker retourgeschikt, en dan moet het nog aan mijn bekabeling liggen volgens de mediabox?
Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel gezeik meegemaakt als met UPC in deze woonplaats, zelfs niet met @home...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe aansluiting alles-in-1-pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe Horizon-update UPC Digitale televisie 1 10 januari 2014, 10:08
Van alles-in-één naar twee-in-één Klacht over UPC 5 03 december 2013, 12:56
Aanvraag Alles-in-1 Zakelijk Opleveringsproblemen 1 20 juli 2013, 15:22
Nieuwe Horizon code 1010/1030 [OPGELOST] Opleveringsproblemen 2 11 april 2013, 23:37
Zomer 2013 nieuwe Horizon mediabox firmware v4.1 UPC Digitale televisie 1 16 februari 2013, 10:21
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah