obey-robots.txt
22 Juni 2018, 15:17
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Telefonie UPC

bedonderd
Nu even wil ik het navolgende even kwijt. Al ruim drie maanden ben ik bezig om via MIJN LIeve Provider UPC de hierna genoemde storing proberen op te lossen. DE STORING is> Regelmatig komt in het display van mijn huistelefoon geluidloos VOICEMAIL te staan met knipperend envelopje. indien ik dan op OKE druk verschijnt het nummer 0842333 dit is een nummer van KPN de grote vriend van UPC.? wacht ik nog even dan wordt het nummer gebeld en krijg ik een computerstem van KPN die mij gaat vertellen " helaas kunt u geen gebruik maken van KPN voicemail omdat u beld via een andere telefonieaanbieder.Wilt u toch gebruik maken van KPN voicemail dan kunt u bellen met KPN klantenservice 0900bla bla bla.

Nu komt het mooiste, het bovenstaande gebeurde op mijn oude huistelefoonnummer.

Om van die ellende af te komen stelde UPC voor een ander nieuw telefoonnummer te nemen.
Dat is gebeurt per 19 -01-2011. heb ik nu een nieuw huistelefoonnummer.
Maar ook nu is er niets veranderd en het geduvel blijft gewoon bestaan.

OP de eerste storingen bovenaan genoemd ben ik 15 euro kwijt je weet wel 10 cent per minuut.
IK betaal dus ook voor een dienst die niet deugt spreken we dus van "ik word opgelicht door UPC?
ER zijn wel 30 mailtjes door mij naar UPC verzonden.

Tijdens bellen zegt men "mijnheer wij sturen uw klacht naar de juiste afdeling door want dit moet worden opgelost"
Maar dan heb ik wel weer dik een kwartier aan de telefoon gelummeld.
Maar er gebeurt dus ook helemaal niks met de klacht.
Graag zou ik de winst per jaar wel willen weten over de 10 cent p.min die UPC vangt.
Da's niet mis met al die klachten. Dan is het woord opgelicht toch op de juiste plek??
SadSad
Gewijzigd door bedonderd op 22 januari 2011, 11:07

Popeye
Kijk rechtsonder op deze site en je vindt het formulier van de kabel belangen vereniging COAX. Als je het formulier invult gaan zij voor je aan de slag om het op te lossen met UPC.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen telefonie Storing 3 18 oktober 2012, 18:27
telefonie en internet Storing 2 03 januari 2012, 11:34
Gratis klantenservice voor UPC telefonie-klanten Algemeen 1 29 december 2011, 15:07
telefonie storing Algemeen 1 18 februari 2011, 13:02
Uitval UPC telefonie, internet en digitale televisie in Arnhem (postcodegebied 6841). Storing 1 13 september 2010, 20:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah