obey-robots.txt
25 September 2017, 13:25
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Niet terug bellen van klantenservice

schemer
Hallo,

Ik heb al heel erg veel gebeld met UPC, nu wil het zo zijn dat UPC mijn facturen verknoeit heeft.

De medewerker van de afdeling opzeggen heeft toegezegd het WEER in orde te maken, en mij vandaag (maandag 10 Jan) terug te bellen om 14:00,
bovendien zou ik een tegemoetkoming krijgen ivm alle tegenslagen.

Maar helaas, geen telefoon, de hele dag niet.

Ik ga nhiet meer bellen en vestig mijn laatste hoop oa op deze website, Twitter, etc. Als het me niet lukt stuur ik alleen nog een opzegbrief en wil het teveel betaalde geld terug op mijn rekening zien.
Ook zal ik mijn beklacht indienen bij verschillende instanties.

Ik heb erg veel geduld gehad, en ik kon nooit begrijpen waarom mensen zó boos konden worden.

Maar nu snap ik het wel!

Toch hoop ik op een oplossing, Gaarne verneem ik dan wat van UPC.

SNEL!

Met Vriendelijke Groet,


Schemer.

(Contract ID: OS7500048)
 
schemer
UPZI schreef:
Hallo Schemer,

Het is heel vervelend dat u niet wordt terug gebeld. Helemaal met u eens dat dat geen service is.
Dat u niet meer wilt bellen begrijp ik ook.

Maar uit uw verhaal lees ik dat u wel een klachten brief wil schrijven.
Ik zou de klacht samenvatten en dit aangetekend sturen naar UPC.

Verwacht dan dat ze u zeker zullen helpen.

Greetz,
upzi.nl


Beste UPZI,

Ik ben inmiddels benaderd door UPC webcare via twitter en chelloo.

Het zou nu opgelost moeten zijn.

Bedankt voor de reactie,

Schemer.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet terug bellen van klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
bellen altijd erbij telefoonkosten nog veel hoger Abonnementen 5 18 juli 2014, 20:27
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
Bellen met vaste lijn via mobiel met de UPC Phone app Eigen telefoon netwerk 2 15 april 2014, 10:53
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah