obey-robots.txt
22 September 2018, 04:16
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Discovery channel+National Geographic probleem

gigap4
hallo mensen,

Hier in de gemeente west maas en waal heb ik de laatste tijd de volgende problemen:
1. Discovery channel ligt er de laatste 2 dagen bijna helemaal uit. soms zie je een heel klein beetje.
2. National Geographic channel heeft steeds of zwart/wit beeld of de kleur is helemaal rood. mensen zijn dan echt helemaal rood.
Ik heb dit alleen met deze zenders en op alle tv's in het huis.
Heb een professionele versterker dus daar kan het niet aan liggen, de rest van de zenders is wel goed.
Nog een vraagje: sinds wanneer is het upc kanaal verdwenen, staat er op de site van upc frequenties ook niet meer bij.

mvg.

Marco Ariëns
Wamel
Gemeente west maas en waal

update1. Heb inmiddels via een hoop geklik op de upc site uiteindelijk bij contact digitaal een storings klacht ingedient. heb nog niks vernomen.
Gewijzigd door gigap4 op 15 november 2010, 21:20

gigap4
UPZI schreef:
Hallo gigap4,

Wanneer is voor het laatst je inhoud van de wandcontactdoos vervangen?
Mogelijk is de stekkerdoos verouderd en blokkeert enkele frequenties. Dit is een veel voorkomend probleem in uw gebied.
Advies, vervang de inhoud en kijk wat er dan gebeurt.

Ander manier om e.e.a uit te sluiten is om een testkabel rechtstreeks op de groene kabel van UPC aan te sluiten.
Doen die zenders het dan wel?

Greetz,
UPZI.nl

Hallo,

Ik woon in een nieuwbouw buurt en alles is hooguit 3 jaar oud, het lijkt me wel heel snel als dit nu al veroudert is.
gisteravond viel ook nog comedy central uit en na een uur die er weer in.
Ik heb het idee dat het in een kastje zit in de buurt, heb iemand gebeld die aan de andere kant van de wijk woont en ook upc standaard radio+tv heeft.
En die heeft hier ook last van, maar die heeft het minder erg. En juist bij discovery te veel rode kleur of zwart/wit.
Graag hoor ik wat van u.

mvg.

Marco Ariens

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Discovery channel+National Geographic probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Nieuwe digitale modulatie UPC moet geen probleem zijn Snelheid 2 23 maart 2012, 00:31
Netgear router probleem Storing 2 11 oktober 2010, 06:11
Raar probleem Digitale Televisie Algemeen 3 25 augustus 2010, 08:25
Storing Disney-, FOXlife- en National Geographic On Demand met Pace DCR7111 Storing 1 01 juli 2010, 19:41
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah