obey-robots.txt
20 Februari 2018, 04:19
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

UPC digital "lagt" analoog niet.

Sin666
Sinds een paar dagen is de "lag" van UPC digitaal zo erg, dat het beeld meer stil staat dan normaal meeloopt. Kortom, het is niet te zien. Analoog is het normaal. Zijn er meer met hetzelfde probleem? Postcode is 3224. Nog een tweede vraag: mijn grijze mediaboxje kan alleen met scart met mijn Sony Bravia verbonden worden, terwijl de andere apparaten via HDMI aangesloten zijn. Hoe kan ik aan een HDMI mediabox komen?

schemer
Hoi Sin666'

Hoe is je signaal op je box?

Druk menu > instellingen > Zoeken via netwerk > pincode (0000) > Automatisch zoeken.
Waar staat je signaal sterkte en signaal kwaliteit ongeveer op de balk?

Verder heb ik een Sony Bravia KDL-32EX600 en de box waar UPZI over spreekt, en heb nergens last van.

Misschien is er een software update voor je TV.

http://products.sel.sony.com/opensource/source_tv.shtml

Succes en laat die waardes even weten!
Gewijzigd door schemer op 11 oktober 2010, 23:46

Sin666
Ik ben het gedoe nu wel beu. Vandaag weer naar "schilderijen" met geluid zitten kijken. Hoe kom ik aan een andere mediabox met hdmi?

Sin666
Net even met UPC gebeld. Ze kunnen niets voor me doen, behalve een monteur sturen. Ik ben blijkbaar te lang klant om een andere mediabox te kunnen krijgen. Ik laat geen monteur aan mijn spullen komen. Een kennis heeft daar zeer slechte ervaringen mee. Ongeveer 2 wekelijks loopt de mediabox vast en start de lag. De guide blijft hangen sinds de laatste softwareupdate. Ik ga me oriënteren op KPN en een schotel.

Sin666
Ik heb net nog even getest. Reultaat: ik werd gefeliciteerd, want de mediabox heeft goede verbinding met het UPC netwerk. Bij de informatie staat 5 keer het woord goed in een groen balkje. Wat nu?

Sin666
Vandaag maar weer eens een software update geforceerd. Na het starten de guide knop ingedrukt. Na 10 minuten wachten: een tv gids!!!! Traag als dikke s***** door een trechtertje, maar toch......Grin

Sin666
Hi UPZI,

Bedankt voor je reactie. Leuk dat jij een fan bent van kanaal 70. Ik ben gisteren nog naar Boijmans Van Beuningen geweest, oordopjes van mijn MP3 speler in, net of ik thuis voor de tv zat, alleen de lijsten waren anders.

Ik heb een grijze box. Een Pacer. Ik vind het te gek voor woorden dat de standaard reactie lijkt te zijn dat een monteur langs moet komen. Dat betekent dat ik vrij moet nemen, dat ik betaal als er iets niet in orde zou zijn (alles werkte tot zo'n 4 maanden geleden goed en er is niets gewijzigd) en dat ik geen enkel recht heb op een mediabox upgrade (die wel aan nieuwe klanten wordt verstrekt). Ik kan alleen een hdmi-mediabox krijgen als ik 9 euro meer ga betalen per maand. Nieuwe klanten met mijn abonnement krijgen een hdmi-mediabox, ik ben al klant dus ik kan het vergeten. Ik zie wel hoe het verder gaat. Er zijn meer opties.

Nog even over de monteur: een invalide kennis heeft zo'n meneer over de vloer gehad. Resultaat: haar surround systeem deed het niet meer en de (kapotte) mediabox werd teruggestuurd. De tweede (kapotte) ook. Toen hoefde ze geen derde meer. Ik heb de puinhoop die de man had achtergelaten op orde gebracht en correct aangesloten. Het zal best zo zijn dat ze het slecht heeft getroffen, maar ik heb niet de behoefte om zoiets op mijn apparatuur los te laten. Als UPC mij niet serieus wil nemen...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC digital "lagt" analoog niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Storing op NPO1 analoog in Amsterdam ZUID Algemeen 2 29 november 2014, 10:47
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah