obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 02:19
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Constant de modem moeten resetten...

GlenSpey
Sinds een maand of 2 hebben wij een alles in 1 pakket van UPC. Tot nog toe is het echter niets meer dan ellende geweest. In het begin stoorde de televisie en viel het beeld vaak weg. Ook konden we bepaalde HD-zenders niet kijken door de belachelijke hoeveelheid storing die erop zat. Na een belletje met de helpdesk moesten we maar een nieuwe (dure) kabel aanschaffen. Dat probleem is nu weliswaar opgelost, maar al gauw kwamen er weer andere vervelende zaken bij. Zo valt het internet sinds een week bij de meest geringe belasting al weg... gewoon surfen gaat nog net, maar als ik een online game wil doen of iets wil downloaden dan knalt het er direct uit. Ik kan dan weer onder bank kruipen om het door UPC geleverde modem te resetten. Het internet herstelt zich dan na 2 tot 3 minuten maar dat is weer enkel tot het een beetje belast wordt... dan valt het gewoon weer opnieuw weg.
Omdat dit fijne modem perse bij het access point in huis moest staan moesten we eerst ook al een speciale router aanschaffen, zodat we draadloos internet konden ontvangen. Deze router van Netgear (gekocht op aanraden van de UPC winkelmedewerker) kostte ook weer een zak geld en erg stabiel internet kwam er sowieso al niet uit.

Hoe los ik dit nou op? Ik heb niet heel veel verstand van dit soort zaken en heb geen idee wat ik er aan moet doen. Ik heb het modem en de router al verplaatst (voor zover mogelijk) maar dit heeft geen effect. Ook heb ik het channel voor draadloos internet al veranderd. Het helpt allemaal niks! De PC aan de modem zelf hangen is ook geen oplossing; de modem staat beneden en de PC staat boven.
 
GlenSpey
erik1972 schreef:
glenspy

welke router heb je eigenlijk kon het niet zien toen ik de site openden.
hoeveel apparaten heb je aan wandcontactdoos geplugt en misschien is het wijs om een versterker erop te zetten.

wand ook kan helpen is een nieuwe wandcontactdoos er op zetten via upc hebben ze bij mij ook gedaan die zat er al 30 jaar in ongeveer heb gelijk de zenders erbij die niet goed door kwamen.

verder is het belangrijk dat je wel goede bekabeling in huis heb daar moet je niet op bezuinigen.

gr erik


Het betreft hier een Netgear WNR2000 router.
Overigens vermoed ik zelf dat het probleem niet bij de router maar het modem van UPC ligt... die moet ik namelijk ook resetten en de router niet.
Wij hebben jarenlang internet van Telfort/Tiscali gehad wat ook via een router ging. Hier nooit problemen mee gehad het werkte allemaal perfect.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Constant de modem moeten resetten...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 31 december 2016, 20:41
Thomson modem Storing 2 07 april 2015, 10:32
Wifi over Horizonbox icm technicolor modem Eigen netwerk 2 14 maart 2015, 11:54
Firmware update modem Arris model tm602B Hardware firmware 2 03 mei 2013, 09:00
router/modem epc3925 kanaal wijziging UPC-official gedeelte 2 24 november 2012, 00:14
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah