obey-robots.txt
11 December 2018, 08:18
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

signaalverlies terwijl testbeeld 'goed' geeft

badge11
Ik heb last van signaalverlies bij onder andere de zenders 16,18,21,404,618 en 707. Via het testbeeld is alles goed. Ik heb al een afspraak gemaakt met een monteur maar deze is niet komen opdagen! Ook lukt het niet om playboy tv (deze is gratis) aan te melden. Ik kom tot de invoer van de code en geef 0000 aan, maar dan krijg ik foutcode SC109.
Wie kan mij helpen?Shock?

badge11
Binnen 2 dagen zijn nu de meeste problemen opgelost. Het enige wat er nu nog is is dat er een aantal zenders (een stuk of 5) zijn welke nog signaalverlies aangeven. Wanneer ik de zender laat staan dan komt de zender binnen 10 tot 30 seconden opeens wel gewoon tevoorschijn. Raar verschijnsel dus, maar de zender is dan dus wel te zien.

KCB
@ Badge11

Lees net je probleem en herken dit.
Na meerdere telefoontjes met UPC kwamen ze er niet uit.
Ten einde raad ben ik zelf gaan nadenken... ;-)

Lang verhaal kort gemaakt:
bij mij werd het probleem van de missende/verstoorde zenders veroorzaakt door het zendertje van m'n draadloze hoofdtelefoon!
Gelukkig kon ik deze op een ander kanaal instellen. En..... voila ! Opgelost!
Dit zou in jouw geval ook kunnen worden veroorzaakt door "een zendertje" in de buurt van de mediabox/modem/kabels.
Verplaatsen van dat zendertje kan ook al helpen. Denk aan bijv. draadloze telefoons, GSM's, hub, router, enz

Hopelijk leest UPC dit ook, kunnen ze misschien een hoop mensen met deze klacht wél helpen ;-)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'signaalverlies terwijl testbeeld 'goed' geeft', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
UPC geeft gratis internet weg door komst glasvezel Algemeen 1 24 juli 2013, 07:34
Goed nieuws! De UPC Horizon TV Remote applicatie (app) voor iPhone en iPad komende week beschikbaar Algemeen 1 12 november 2012, 10:44
Korte coax kabel geeft storing UPC Digitale televisie 6 26 augustus 2012, 22:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah