obey-robots.txt
17 Oktober 2018, 14:05
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

Traag internet

janf43
De laatste week ervaar ik een zeer trage verbinding met het internet. Ik heb Fiber Power 30. De snelheid die ik normaal in mijn draadloze verbinding meet, ligt tussen de 15 en 20 MBps met wat uitschieters naar boven en beneden. De laatste dagen meet ik 3 tot 6 Mbps of trager, soms is het onmogelijk pagina's te laden. Een meting rechtstreeks, met kabel (cat. 5), op mijn laptop leverde vanmorgen 14.7 Mbps op terwijl dit normaal ca. 28 Mbps is. Ook de uploadsnelheid is matig ca. 1.5 Mbps.
Op diverse fora lees ik dat ik niet de enige ben. Behalve de notoire klagers en reacties in oude, maar nog steeds niet afgesloten draadjes, zie ik veel nieuwe klagers. Er is kennelijk wat aan de hand in het netwerk van UPC.
UPC schittert door afwezigheid in de fora. Wat meer openheid over problemen zou een bedrijf van de grootte van UPC sieren.

voogel
janf43 schreef:
De laatste week ervaar ik een zeer trage verbinding met het internet. Ik heb Fiber Power 30. De snelheid die ik normaal in mijn draadloze verbinding meet, ligt tussen de 15 en 20 MBps met wat uitschieters naar boven en beneden. De laatste dagen meet ik 3 tot 6 Mbps of trager, soms is het onmogelijk pagina's te laden. Een meting rechtstreeks, met kabel (cat. 5), op mijn laptop leverde vanmorgen 14.7 Mbps op terwijl dit normaal ca. 28 Mbps is. Ook de uploadsnelheid is matig ca. 1.5 Mbps.
Op diverse fora lees ik dat ik niet de enige ben. Behalve de notoire klagers en reacties in oude, maar nog steeds niet afgesloten draadjes, zie ik veel nieuwe klagers. Er is kennelijk wat aan de hand in het netwerk van UPC.
UPC schittert door afwezigheid in de fora. Wat meer openheid over problemen zou een bedrijf van de grootte van UPC sieren.

Dank je wel voor je post! Ik deel jouw ervaring. Tegenwoordig beschik ik over Fiber Power 60 en de snelheid is niet boven de 14 MBps te branden. Met FP 60 mag je rekenen op snelheden tot 40 Mbps, maar dat is op dit moment niet meer het geval! De uploadsnelheid raakt net de 4 Mbps terwijl 5,8 Mbps de norm was/is. Wat er aan de hand is bij UPC blijft inderdaad een vraagteken. Belangrijker vind ik dat UPC deze feedback snel en serieus oppakt. Ik heb voldoende ervaring met Online om te weten dat de 'wil' ook een 'weg' baant. Ik verwacht daarom snel een reactie van UPC!

mmm
Snelheid beloven en niet geven, is altijd een probleem van upc geweest, heb hier ook de 30mb fiber en kom ook zelden in de buurt. Als ik 20 haal mag ik in juigen, en maar de volle pond betalen tis echt om tehuilen bij die gasten, maar betaal je niet optijd dan gaat er van die 20 die je toch maar had de helft af, of je hebt helemaal niets, wordt tijd dat de regering eens een keer ingrijpt bij die gasten.

voogel
UPZI schreef:
Beste lezers,

Was laatst bij vrienden in Tiel, daar stond een Cisco modem met een router. Mijn vriend heeft een 60Mb abonnement, je raad het niet. 59 down en bijna 6 up. Wow, welkom in Tiel.
Btw, dit was wel een zakelijk abonnement.

Greetz
UPZInl

Van harte gefeliciteerd! Dat klinkt veel belovend voor Amsterdam! Hier proberen we nog, samen met UPC, het snelheidsprobleem snel te verhelpen. Het wachten is nog op een volgende afspraak met de HD om na te gaan waar aan het ligt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Wifi traag of ligt eruit Snelheid 5 30 januari 2014, 08:14
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah