obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 10:00
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Slecht signaal? UPC zegt van wel.. Monteur niet

remco87
Hallo ik ben nieuw hier.. Grin

Onlangs heb ik een monteur op de stoep gehad omdat ik slecht ontvangst had op de hd-zenders en een slecht werkende internet verbinding. Hij heeft alleen een nieuw AOP geplaatst en vertelde mij dat de waardes zoals deze hieronder staan mij een perfect werkende verbinding zouden moeten bezorgen en de gegevens die UPC en ik konden zien waren tevens niet betrouwbaar en zat een afwijking grote afwijking in. Hij heeft zelf geen metingen verricht aan het AOP. Sad

De bekabeling tussen de UPC cisco hddvr mediabox en AOP bestaat uit een 12 meter lange Monster Video® 2 Antenna Cable 100HZ - Multilingual. Dus daaraan zal het waarschijnlijk niet liggen denk ik. Tussen de modem en het AOP zit de standaard meegeleverde kabel.


Nu zit ik nog steeds met stotterend beeld en een draaideur internetverbinding. Wat kan ik hier het beste tegen doen? Mijn klacht bij UPC neerleggen met als gevolg dat ik weer dezelfde monteur op de stoep krijg die het allemaal prima signaal vind met als gevolg dat ik voor de kosten op kan draaien?

Ik vind het raar dat een monteur mij zegt dat deze waardes prima zijn terwijl de helpdesk-medewerker en de bronnen van internet anders aangeven.. wie moet ik nu geloven?Wink

Moet ik gaan klagen bij coax voordat ik mezelf hiermee in de kosten ga werken?
modemmichael
Gewijzigd door remco87 op 08 september 2010, 22:13
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht signaal? UPC zegt van wel.. Monteur niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah