obey-robots.txt
16 Oktober 2018, 18:53
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Mijn UPC-ervaringen uit Tiel

HAW Junior 4
Hallo Forum-Leden,

Langs deze weg wil ik jullie mijn evearingen delen, dit nadat UPC (eindelijk) ook in Tiel e.o. zijn diensten heeft uitgerold conform de wensen van consumenten anno 2010.

Na mijn goede ervaringen ten tijde van Riant-pakket heb ik besloten om nu ook over te stappen naar het Royaal-pakket en verder Internet(60 MCool en Telefoon (Onbeperkt+Europa) af te nemen.

Technisch heb ik tot op heden nog geen klachten gehad.
Wel heb ik t.a.v. de Klantenservice klachten, dit doordat gemaakte toezeggingen niet worden nagekomen, je spreekt iets af dat het op een bepaalde tijd wordt gerealiseerd en dan wordt het niet geraliseerd en dat zaken die je eerst regelt met de ene UPC-medewerker niet in het systeem zijn gezet en dat een andere UPC-medewerker het werk van de andere medewerker weer dunnetjes mag over doen.
Dit alles kost een hoop tijd aan de telefoon, dit tegen € 0.10/minuut.
Je moet alles bij de Klantenservice dubbel checken en ze onder hand bij brengen hoe je aan klantenbinding (zou) moeten doen.
Verder had ik een keer een UPC-medewerker aan de telefoon die het nodig vond met een bepaalde manier van praten en bijgeluiden de "Popi-Jopi" wilde uithangen en het op die manier je zaken wilden regelen, na controle bleek dat deze "Popi-Jopi" zijn zaken niet goed had ingevoerd in het systeem, dit koste me dus weer een telefoontje (€0.10/minuut).
Al met al heb ik met alles te checken en hun op hun fouten/tekortkomingen te wijze zo'n 2 uur in het totaal aan de telefoon gehangen.
Door dat de fout bij hun ligt wordt je toch niet gecompenseerd voor de gemaakte telefoonkosten, bij 2 uur tegen € 0.10.minuut is dit +/- € 12.00, een hoop geld in deze dure tijden en zonde ook doordat een professionel zijn/haar werk niet goed uitvoert.

Conclusie: Zolang alles technisch juist blijft functioneren krijgt UPC het voordeel van de twijfel, maar de Klantenservice zou zichzelf grondig moeten evaluren en meer aan klantenbinding moeten doen.

UPC zou toch moeten staan voor Uitstekend Perfect Correct!Wink

Greeting,
HAW Junior 4

ventje5
Mijn bevindingen zijn tot op heden niet bepaalt positief!
Over de ANTI helpdesk wil ik het liever niet hebben alles bij elkaar heb ik ruim anderhalf uur verknalt a 10 cent per min ex de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Na dat ik mij netjes had aangemeld bij Daan Dansen in Tiel leek alles voorspoedig te gaan de spullen waren snel in huis.
Echter was dit ook het enige wat tot op heden SNEL gaat.
Eerst kreeg ik de door mij bestelde modem de Thomson 870 waarbij de aan/uit knop andersom reageerde als dat wij in Nederland gewend zijn.
Veder bleek deze modem niet echt te werken met mijn 60mbit lijn. enkel uit val en als je al prik had dan lag deze veelal onder de snelheid die bij mijn abo hoort.
Haalde als ik geluk had 6mbit (dan had ik echt geluk en nooit langer dan 10 min)
Na lang bellen komt er een monteur die alles wel even in orde komt maken.
Nou niet dus! De man was heel aardig en meelevend samen alles door genomen en beide tot de zelfde bevinding gekomen dat de mee geleverde splitter stuk was, deze vervangen.
10 min lol daarna weer drama, nog geen 5 min prik.
Mede omdat ik beneden via de dreambox tv kijk was de frustratie des te groter als je minder dan 5 min tv kan kijken en vervolgens het beeld blijft hangen ben je zo uit gekeken.
Weer bellen weer ellende dus.......
Vandaag een 2e monteur op bezoek gehad, Ook deze meneer was erg vriendelijk. de Thomson modem vervangen voor een nieuwe Thomson 870.
Het enige verschil tot op heden is dat ik geen uitval meer heb maar de snelheden triest blijven.
Ga dus denk ik maar proberen om de Cisco modem te krijgen en de door mij uit voorzorg bestelde router gebruiken.

ventje5
Alweer voor de zoveelste keer met de gsm aan de lijn gehangen omdat ook de upc telefoon niet werkt.
Een flerk van een hd medewerker aan de lijn gehad die totaal niet mee denkend was en enkel riep dat er een monteur met een nieuw Thomson modem komt.
Het probleem met de Thomson is bekend bij Upc inplaats dat men mee werkt en op deze manier ook bij hen de kosten een beetje in de hand kunnen houden sturen ze liever monteur nr 3 met weer een gare modem.
Niet vreemd dat men zwaarm oet betalen en wachten aan de lijn de kosten moeten toch ergens op verhaald worden.
Dat ik vanaf 23 Aug nog niet 1 dag normaal van tel en of internet heb kunnen genieten deed deze hd mederwerker niets en zei lachend dat Upc niet aan dit soort compencatie doet.

ventje5
Inmiddels is vandaag monteur 3 geweest en deze keer de Cisco geeist!
Gekregen en jawel hoor we gaan als een trein!
Never nooit meer een Thomson in mijn huis!

danger89
Het is wederom weer raak, nu ligt het UPC netwerk weer plat in Tiel Passewaay. Drama

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn UPC-ervaringen uit Tiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ervaringen pakketwijziging Klacht over UPC 3 16 mei 2012, 17:22
UPC Internet Tiel Algemeen 1 02 augustus 2011, 14:04
mijn grieven. Algemeen 1 27 juni 2011, 19:15
Ervaringen totaalpakket 25 Mb internet? Algemeen 4 10 januari 2011, 19:11
upc internet opgeleverd in Tiel! Slecht werk?? Algemeen 14 13 september 2010, 20:56
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah