obey-robots.txt
20 Februari 2018, 04:37
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Weken zonder tv/internet en onbereikbare UPC!

pwansem
De storing bij mijn huis is niet veroorzaakt door UPC, maar UPC moet het wel verhelpen en dat komt er maar niet van. Toen de storing uitkwam, is in eerste instantie is alle binnnen-bekabeling door mijzelf in het huis vervangen, zonder succes. Uiteindelijk is na een week een UPC-netwerkmonteur gekomen die de zaak heeft doorgemeten en waaruit bleek dat de UPC-kabel in de straat kapot is, hoogstwaarschijnlijk beschadigd door werkers die de gasleiding recent hebben vervangen. Een ander bedrijf zou komen om de straat open te maken en de kabel te vervangen. Wanneer en wie was onduidelijk; het telefoonnummer dat we hadden gekregen werd nooit beantwoord.

Uiteindelijk zitten we nu al weken zonder tv of internet. problemen kunnen ontstaan, maar onbereikbaarheid (altijd minimaal 10 en zelfs tot 30min wachttijd) bij UPC maakt het uiterst vervelend. En als UPC werk uitbesteed, dan toch bij een betrouwbaar en bereikbaar bedrijf en niet een die ons al een week zonder bericht laat wachten zonder bereikbaar te zijn. UPC weer gebeld, maar die heeft nergens meer een melding van!?

HELP! Wie weet hoe dit kan worden opgelost?
Gewijzigd door pwansem op 01 september 2010, 22:47
 
Jovel
stuur even het feedback formulier van COAX NL in, gaan wij kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Formulier staat hier lnks onder
 
pwansem
Vriendelijk dank. Inmiddels (na lange tijd) is een bedrijf langs gekomen, Van den Berg uit Amsterdam, ingehuurd door UPC, dat de buitenkabel heeft vervangen. Alles doet het weer, maar het heeft veel te lang geduurd. De mensen zijn niet onwillig om te helpen, maar door slechte of geen bereikbaarheid verloopt de communicatie moeizaam en traag.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weken zonder tv/internet en onbereikbare UPC!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC-klanten Amsterdam delen zonder het te weten wifi WiFi 3 19 maart 2014, 14:49
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah