De storing bij mijn huis is niet veroorzaakt door UPC, maar UPC moet het wel verhelpen en dat komt er maar niet van. Toen de storing uitkwam, is in eerste instantie is alle binnnen-bekabeling door mijzelf in het huis vervangen, zonder succes. Uiteindelijk is na een week een UPC-netwerkmonteur gekomen die de zaak heeft doorgemeten en waaruit bleek dat de UPC-kabel in de straat kapot is, hoogstwaarschijnlijk beschadigd door werkers die de gasleiding recent hebben vervangen. Een ander bedrijf zou komen om de straat open te maken en de kabel te vervangen. Wanneer en wie was onduidelijk; het telefoonnummer dat we hadden gekregen werd nooit beantwoord.
Uiteindelijk zitten we nu al weken zonder tv of internet. problemen kunnen ontstaan, maar onbereikbaarheid (altijd minimaal 10 en zelfs tot 30min wachttijd) bij UPC maakt het uiterst vervelend. En als UPC werk uitbesteed, dan toch bij een betrouwbaar en bereikbaar bedrijf en niet een die ons al een week zonder bericht laat wachten zonder bereikbaar te zijn. UPC weer gebeld, maar die heeft nergens meer een melding van!?
HELP! Wie weet hoe dit kan worden opgelost?
Gewijzigd door pwansem op 01 september 2010, 22:47
Vriendelijk dank. Inmiddels (na lange tijd) is een bedrijf langs gekomen, Van den Berg uit Amsterdam, ingehuurd door UPC, dat de buitenkabel heeft vervangen. Alles doet het weer, maar het heeft veel te lang geduurd. De mensen zijn niet onwillig om te helpen, maar door slechte of geen bereikbaarheid verloopt de communicatie moeizaam en traag.
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal