obey-robots.txt
17 Oktober 2018, 13:43
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

afdeling verkoop wel bereikbaar, klantenservice niet!

paulina
Onlangs zijn we zakelijke klant geworden bij UPC. Daarvoor waren wij al particulier klant, onder andere met een digitaal abonnement. In het zakelijke pakket zit al een basis tv-pakket. Bij het afsluiten van het zakelijke pakket hebben wij nadrukkelijk gevraagd of dit allemaal goed zou gaan: zouden wij niet dubbel gaan betalen voor het basis tv-pakket. En zouden wij wel het digitale abonnement als particuliere klant behouden (dat wilden wij namelijk). 'Geen enkel probleem meneer', was het antwoord. Maar zoals wij gewend zijn, ging het mis. Sowieso al bij de internetaansluitingen (na een week lag onze zakelijke abonnement er al uit, iets wat met ons bedrijf echt niet kan én geld kost!), maar vervolgens ook met de rekening (toch veel teveel in rekening gebracht). En als laatste ook met ons digitale tv-abonnement. Deze week konden wij niet meer gebruik maken van dit abonnement. Sinds aug. zijn wij al met UPC bezig om alles wat fout gaat recht te zetten. Deze week dus het derde issue: het digitale abonnement. Ik heb het 0900 nummer meerdere keren gebeld: 'sorry te lange wachttijd, andere keer terugbellen'. Vanavond was ik het zat en dacht ik: 'ik probeer de afdeling verkoop'. En warempel, daar was geen wachttijd! Toen ik mijn verbazing schetste, zei de telefonist doodleuk: 'Ja dat is logisch daar zitten meer mensen dan bij de serviceafdeling'. Nou mooi is dat! UPC investeert wél in de verkoop van producten, maar NIET in het oplossen van problemen van huidige klanten! Uiteindelijk werd ik toch te woord gestaan, maar opgelost werd het probleem niet. Ik werd doorverbonden met de afdeling Mutatie. Maar, helaas, zoals al veel vaker is gebeurd, kreeg ik na het doorverbonden een kiestoon. Tsja dan nog maar een keer de verkoopafdeling bellen, daar is immers geen wachttijd. En jawel opnieuw kreeg ik direct iemand aan de lijn. Jammer, dat het UPC niet lukt, zo'n klantvriendelijkheid te realiseren bij de serviceafdeling. Opnieuw kon ik niet geholpen worden. Ik kon ook geen namen krijgen van andere afdelingen, evenmin kon ik worden doorverbonden. Immers: de afdeling mutatie (die me zou kunnen helpen) was gesloten. Ook weer een mooi staaltje van de visie van UPC op zakendoen: de verkoopafdeling is tot na 9 uur open, maar de afdelingen die klanten kunnen helpen zijn dicht of onbereikbaar. Ik ben benieuwd of het webcareteam van UPC wél in staat is mij te helpen.

Popeye
S.v.p. niet je verhaal copy pasten in allerlei topics van anderen. 2x identieke berichten verwijderd.

Overigens kunnen wat alinea's om het leesbaarder te maken ook geen kwaad.

Dit topic is voor jou, waarin je je ongenoegen kenbaar kan maken.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afdeling verkoop wel bereikbaar, klantenservice niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
BEN NIET OVERLEDEN! KLACHT!! Klacht over UPC 1 17 september 2013, 14:25
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah