obey-robots.txt
11 December 2018, 08:08
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Nauwelijks upload in Druten en Tiel

Koobuss
Sinds het weekend heb ik internet 30mbit van UPC maar vanaf het begin af aan bijna geen upload.
Wel de volle bak download maar 0,1mbit up waardoor surfen haast onmogelijk wordt.
Gisteren is hier een monteur geweest en heeft alles gemeten en het modem vervangen maar kon niets vinden.

s' avonds hoode ik dat een kennis precies hetzelfde probleem heeft en hij woont ook in Druten.
diverse fora doorgelezen en ook in Tiel blijkt men deze problemen te hebben.

Druten, Tiel en Renkum zijn nieuw internet gebied van UPC en ergens lijkt er iets goed mis te zijn.

Popeye
Hopelijk is het tijdelijk! Er zijn werkzaamheden aan de gang.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

BouwQuest
Downstream Channels
Power Level Signal to Noise Ratio
Channel 1: 2.7 dBmv 40.9 dBmv
Channel 2: 2.5 dBmv 38.4 dBmv
Channel 3: 2.5 dBmv 38.0 dBmv
Channel 4: 2.5 dBmv 34.5 dBmv
Channel 5: 2.9 dBmv 35.4 dBmv
Channel 6: 2.9 dBmv 41.0 dBmv
Channel 7: 3.0 dBmv 41.1 dBmv
Channel 8: 3.0 dBmv 40.9 dBmv

Upstream Channels
Power Level
Channel 1: 42.0 dBmv
Channel 2: 0.0 dBmv
Channel 3: 0.0 dBmv
Channel 4: 0.0 dBmv

Geen upload kanalen! Vanochtend een service monteur gehad. Die zei dat ze dat moeten weten bij de service desk.
Twee weken geleden UPC aangevraagd, veel te vroeg denk ik zo zuchtFrown
Vandaag gaat de telefoon van tellfort naar UPC ik ben benieuwd.

Het voordeel van een € 10,- in de maand minder betalen ben ik alleen al kwijt voor dit jaar aan een nieuwe retourgeschikte versterker.
Maar ja ik heb wel nu HD TV en dat werkt prima!

Koobuss
Je hebt toch 1 upstream channel? en dat is normaal.
En een retourgeschikte versterker kost 50€ bij de uPC winkel. Dus 5 maanden voordeel weg ipv 1 jaar.

BouwQuest
Qua versterker heb je gelijk! ik heb bij de firma schreuder in Tiel een retourgeschikte könig gevonden voor die prijs. Wat betreft channels heb je niet gelijk.
ADSL bestaat uit een aantal channels afhankelijk van de snelheid die je hebt aangevraagd. Waarbij de "A" staat voor a-synchroon. Dwz het aantal kanalen voor de upload zijn niet gelijk aan de download. Dat is bij DSL wel namelijk. In dit geval heb ik halfduplex om 20 mbps te kunnen halen 8 kanalen download en 4 upload nodig.
Mijn upload is dan ook zo traag als stront.

ventje5
Koobuss schreef:
Sinds het weekend heb ik internet 30mbit van UPC maar vanaf het begin af aan bijna geen upload.
Wel de volle bak download maar 0,1mbit up waardoor surfen haast onmogelijk wordt.
Gisteren is hier een monteur geweest en heeft alles gemeten en het modem vervangen maar kon niets vinden.

s' avonds hoode ik dat een kennis precies hetzelfde probleem heeft en hij woont ook in Druten.
diverse fora doorgelezen en ook in Tiel blijkt men deze problemen te hebben.

Druten, Tiel en Renkum zijn nieuw internet gebied van UPC en ergens lijkt er iets goed mis te zijn.

U heeft bij uw abo de Cisco modem gekregen schat ik in?
Als ik dat juist heb, klopt het dat uw upload bagger is.
Dit zou te maken hebben met een stukje firmware wat niet juist werkt.
Na verluid zou men nu de juiste firmware aan het testen zijn en deze nog deze week vrij geven.
Deze info kon mijn collega mij vertellen,zelf heb ik weer heel andere problemen

Koobuss
BouwQuest schreef:
Qua versterker heb je gelijk! ik heb bij de firma schreuder in Tiel een retourgeschikte könig gevonden voor die prijs. Wat betreft channels heb je niet gelijk.
ADSL bestaat uit een aantal channels afhankelijk van de snelheid die je hebt aangevraagd. Waarbij de "A" staat voor a-synchroon. Dwz het aantal kanalen voor de upload zijn niet gelijk aan de download. Dat is bij DSL wel namelijk. In dit geval heb ik halfduplex om 20 mbps te kunnen halen 8 kanalen download en 4 upload nodig.
Mijn upload is dan ook zo traag als stront.

Iedereen die zijn modemwaardes heeft laten zien van UPC hebben allemaal maar 1 upload channel.
Maar ik hed baar verder geen verstand van.

@ Ventje

Ik heb inderdaad een Cisco modem maar het probleem ligt bij UPC.
Alleen de 25 en 30 mbit abonnementen hebben een slechte upload in de gemeenten Tiel en Druten.
Begin deze week zou er bij UPC ergens een nieuwe firmware geïnstalleerd worden wat de problemen op zou moeten lossen.

ventje5
Kijk aan dan komen onze antwoorden in deze aardig over 1

ventje5
awv schreef:
Hoi,

Ik heb ook net fiberpower 25 Mbit opgeleverd gekregen. (TIEL)
Snelheidstest UPC 24 Mbit/s download, 0,05-0.15 Mbit/s upload.

Snelheidstest Cisco progje van de router: 13Mbit/s download, zelfde upload.

Ik heb dit gemeld bij de helpdesk. Geduld hebben was het antwoord: er worden "UBR's " ??? geinstalleerd.

Wat zijn dat?
Heb nog hoop op goede afloop

Groet, AW

Ze zijn bij Upc op dit moment erg druk om uw probleem op te lossen.
Ik heb op een ander forum vanavond vernomen dat het upload probleem mogelijk morgen op gelost is

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nauwelijks upload in Druten en Tiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC een betere upload dan download Algemeen 1 02 augustus 2011, 14:10
UPC Internet Tiel Algemeen 1 02 augustus 2011, 14:04
Mijn UPC-ervaringen uit Tiel Algemeen 5 12 juni 2011, 18:15
Instellingen voor upload naar nieuwsgroep Algemeen 2 08 februari 2011, 13:39
upc internet opgeleverd in Tiel! Slecht werk?? Algemeen 14 13 september 2010, 20:56
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah