obey-robots.txt
15 Oktober 2018, 19:12
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Ten onrecht UPC (geen goeie uitleg bij contractwijziging)

Kelvin Kung
Beste lezers,

Ik ben al 8 jaren lang abonnee van UPC. Je kunt zeggen dat ik trouwe klant ben. Maar pas op. UPC maakt daar misbruik van. UPC vindt namelijk nieuwe klanten werven belangrijker dan trouwe klanten te blijven binden.

Ik heb altijd de totaal pakket van Televisie kabel, gratis onbeperkt bellen na 19:00 naar vaste nummer en internet voor 50 euro. Sinds 3 maanden geleden belde een medewerker van de UPC om een "aanbieding" te geven. Televisie kabel, HD televisie, internet en telefonie (geen onbeperkt bellen meer, maar dit heeft de medewerker niet gezegd dat dit gaat wijzigen) voor 45 euro voor 1 jaar contract. De totaal pakket was dus vanaf toen gewijzigd. Toen ik vandaag naar mijn bankafschrift ging kijken werd er 70 euro afgehaald van UPC. Ik heb dus daarna naar UPC gebeld en gevraagd hoe dit allemaal kan.

De medewerker Amad Azahaf zei dat dit door dat ik teveel had gebeld met de telefoon. Ik vroeg hoe dit allemaal kan, want ik heb een abonnement telefonie na 19:00 gratis onbeperkt bellen. Ze zei dat dit gewijzigd is 3 maanden geleden.

UPC had mijn totaal pakket gewijzigd van de telefonie zonder bij te zeggen dat de telefonie ook veranderd was.

Waarom heb ik de telefoon nodig als het niet gratis is na 19:00 bellen? Ik moet nu voor elke minuut geld extra gaan betalen, terwijl ik nog nooit akkoord mee was gegaan met dit. Ik zei tegen de medewerker aan de telefoon dat ik mijn oude abonnement wou wijzigen. Maar nee ze kon er niks aan doen. Daarna wou ik de manager spreken van haar die ze net had gesproken. Maar nee die had te druk of hij was te bang om met mij te gaan praten. Toen zei ze dat de manager een "speciale aanbieding" biedt voor zelfde abonnement maar dit keer met gratis onbeperkt bellen naar Europa voor maar 53 euro. Ik had toen gezegd dat ik dit niet wou en dat zij bedriegers zijn en hoe zij met de klanten om gaan dat dit allemaal niet kan. Uiteindelijk had ik gezegd dat ik een zaak van ga maken als hun mijn abonnement niet gaan wijzigen.

Conclusie: UPC aanbieding probeerde alleen zijn zogenaamde "voordelen" 3+1 gratis totaal pakket te geven maar de "nadelen" hadden ze niet bijgezegd natuurlijk. Om eerlijk te zeggen heeft UPC mij teleurgesteld, na wat dit is gebeurd. Laar me maar niet beginnen over de internet storingen die iedereen heeft.

Door de concurrentie van UPC proberen zij alleen nieuwe klanten en hun "speciale aanbiedingen" te geven, terwijl dit allemaal sprookjes zijn. Ik vind dat als je eerlijk tegenover je klanten bent, zeker in deze economische crisis tijdperk verder mee kunt voor een langere termijn. Maar UPC is gewoon verslagen door zijn concurrenties.

1) Klantenservice via telefoon (Na 15-30min word je pas geholpen.) 14 cent per minuut moet je nog gaan betalen ook.

2) Internetstoringen, lage snelheid.

3) Klantenservice voor de trouwe klanten

Overige problemen mag jij ze opnoemen...

UPC ik stap gewoon over naar een andere provider. Zij bieden meer en lagere prijs ook. Ik hoop hiermee dat ik andere mensen kan helpen om te laten zien wat UPC wilt en biedt. Bedankt voor het lezen.

Mvg,

Kelvin Kung

Popeye
Stuur ook even je klacht in via het formulier hier links onder op de website. Dat gaat naar de kabel belangen vereniging COAX.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Kelvin Kung
Yup dat heb ik net gedaan Smile.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ten onrecht UPC (geen goeie uitleg bij contractwijziging)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
router krijgt geen ip adres meer Algemeen 4 12 september 2013, 22:40
Geen onderwerp Algemeen 2 01 januari 2013, 23:43
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah