obey-robots.txt
15 Oktober 2018, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

upc internet opgeleverd in Tiel! Slecht werk??

egonsmit
Sinds dinsdag heb ik mijn upc modem (cisco epc 3213) in huis. Direct alles aangesloten. Alles leek goed te werken. Helaas. Ik heb een 25mbit abonnement. Ik haal met de upc speedtest 24.41mbit, prima dus. Dus upload komt niet verder dan 0,04. Ik heb inmiddels al contact opgenomen met de helpdesk. Thuis is alles prima in orde. De waarden van het modem bleken er slecht te zijn? Weet niet wat dit precies moet zijn. Kan het zijn dat UPC zijn abonnementen al verkoopt terwijl het netwerk hier nog niet klaar is.
Wat tv betreft werkt het hele on demand gedeelte nog niet. Zijn er anderen met dezelfde problemen?

egonsmit
Dit zijn mijn huidige modemwaardes. Het modem zit als volgt aangesloten. De kabel komt de meterkast binnen en gaat direct de versterker in. (Door upc geplaatst). Vervolgens gaat er een aftakking naar de upc mediabox maar mijn tv boven een naar het cisco modem.

Weet iemand of dit goede waardes zijn?

egonsmit
laatste keer.

egonsmit voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Koobuss
Alle klanten in Druten en Tiel hebben dit probleem. Heeft niets met het modem te maken. Sommige mensen hebben al een monteur op bezoek gehad en een nieuw modem gehad. Helpt dus niks.
Wanneer ziet UPC eindelijk in dat ALLE klanten in het nieuwe gebied Druten en Tiel dit probleem hebben.

BouwQuest
Vanochtend een monteur geweest. Die wilde eigenlijk gisteren even bellen dat het niet aan mijn kant ligt maar aan UPC. Hij vertelde dat de UPC medewerker mij had moeten vertellen dat de upload naatje is. De monteur kon niet vertellen wanneer ze deze systeem fout hadden opgelost.

ventje5
Voor zover hier bekend (heb zelf deze modem nog niet) is het upload probleem bij upc bekent en zijn ze nieuwe firmware aan het testen voor dit probleem.
Na verwachting zou deze firmaware deze week nog moeten worden uitgeleverd

BouwQuest
is dit firmware op de cisco modem of gaat het om de firmware van de routers en modems die aan de UPC kant staan?

En ventje5, wat betekend "hier" in de zin: Voor zover hier bekend.?
Gewijzigd door BouwQuest op 07 september 2010, 15:52

ventje5
BouwQuest schreef:
is dit firmware op de cisco modem of gaat het om de firmware van de routers en modems die aan de UPC kant staan?

En ventje5, wat betekend "hier" in de zin: Voor zover hier bekend.?

Mijn collega en de monteur van Upc wisten mij deze info te geven beide onafhangkelijk van elkaar dus ga er voor het gemak dan even vanuit dat dit wel kopt.

Tjakko
Hoi, het lijkt te gaan (lees ik ook op het forum van UPC zelf, te bereiken via "mijn UPC" en dan "klantenservice", om een specifiek probleem van alle internet verbindingen met een snelheid lager dan 30 Mbit/s. Ik heb zelf sinds kort het 60 mbit/s pakket en daarbij wordt een Thomson modem geleverd. Dir geeft wel een goed upload en download (snelheden exact volgens specificatie UPC).

DaBIGOne
Ik heb een 120/10 mbit abbo genomen.

Ik had tot maandag problemen met zeer instabiel internet, kwam nooit boven 25 mbit uit, upload was niet verkeerd, maar niet de 10 mbit die zou moeten.
Maandag heeft men iets aan het net gedaan en dat is nu opgelost.
Ik krijg nette download snelheden (13 MB/s en upload met 1 MB/s) da's dus allemaal prima...

ECHTER !!!
als ik iets van usenet probeer te downloaden kom ik met geen mogelijkheid boven de 4.3 MB/s uit.
Ik heb al 3 providers geprobeerd; Astraweb, Giganews en XSnews (abbo via Chelloo).
Met geneen kom ik over de 4.3 MB/s uit.

Ik heb de klantenservice gebeld en die konden mij zeggen dat als het verder wel werkte ze niets voor me konden betekenen.... fijn..
Dat Usenet niet hoger komt dan 4.3 MB/s was mijn probleem... jammer joh !

Nu heb ik al van 1 andere (met 60 Mbit) gehoord dat die ook niet boven 4.3 MB/s uit komt.
Zou er een fout in het netwerk zitten waardoor er iets mis gaat met usenet downloads, of zouden ze bewust usenet afknijpen ?!?!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'upc internet opgeleverd in Tiel! Slecht werk??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
UPC geeft gratis internet weg door komst glasvezel Algemeen 1 24 juli 2013, 07:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah