obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
UPC Digital TV pack
peppinorusso
Hallo allemaal.
Ik ben geabonneerd op UPC Digital TV pack. Tot ongeveer twintig dagen geleden kon ik van mijn favoriete zenders (t. w. History Channel, Holland Doc, Gesschiedenis, Nat Geo Wild) genieten.
Nu ben ik net terug uit een verblijf in het buitenland en met grote verbazing moest ik constateren dat mijn favoriete programma's (en nog veel anderen) zijn niet meer te zien (wel tegen betaling).Frown Kan zo een verandering zonder waarschuwing plaatsvinden ?
Verder, en dat duurt al een tijd, het is nagenoeg onmogelijk naar RTL 4, RTL 5 en RTL 7 te kijken (zwarte strepen op achtergrond en blokvorming).Shock Is deze storing te verhelpen ?
Bedankt voor een eventuele reactie.

Wout
In de categorie nuttige weblinks kun je b.v. de ombudsman en de geschillencommissie vinden. Zo'n drastische wijziging in de programmering is eigenlijk een negatieve wijziging van de voorwaarden. In dat geval mag je zonder aan opzegtermijnen direct opzeggen.

Natuurlijk is dat niet wat je in eerste instantie wilt, je wilt je favoriete programma's terug. Maar houdt die optie wel in gedachten.

Wat de storing betreft, geen idee. Frown

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC Digital TV pack', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UPC digital "lagt" analoog niet. UPC Digitale televisie : 7 27 nov 2010
Wat kan ik ontvangen met UPC Digital TV pack? Frequently Asked Questions : 3 21 jun 2008
Digital TV van UPC Algemeen : 1 25 jan 2008