obey-robots.txt
24 Juni 2018, 16:39
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over UPC? Post hier je UPC klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Ten einde raad

johnnyleeuwarden
Beste,

Ik heb enkele weken besloten om naar de upc winkel te gaan nadat ik niet meer tegen het weg vallende beeld van digitenne kan.

Ik wilde het gelijk goed geregeld hebben en koos de upc hd pakket. Echter thuis aangekomen was er geen aansluiting te vinden. Ik ben nu al 8 keer in de winkel geweest en heb al een halve kan koffie leeg gedronken in de shop. Na een week uiteindelijk een monteur gepland die pas na 1,5 week later kan komen. Vrij geregeld en op de dag kwam de monteur die al gelijk zei dat hij niets kon betekenen en ging in de auto even een belletje plegen. Hij vertelde mij dat er deze week een monteur zou komen alleen niet kan zeggen wanneer en hoe laat.. ik moet toch weten wanneer ik thuis moet zijn?!

Ben terug naar de winkel gegaan om te vragen al zij een datum/tijd en eventuele kosten kunnen terug vinden. De medewerker belde een paar keer naar een collega die vervolgens niet bereikbaar was. De medewerker van de shop beloofde mij voor 6 uur te bellen. Ik was al geïrriteerd omdat ik er al voor de 7e keer geweest was. 10 voor 6 nog geen telefoon waar ik de hele dag thuis op heb zitten wachten. Ik ben terug gegaan aankomend 5 voor 6 zei hij gelijk ik zou je nu bellen. Hij kon me nog geen duidelijkheid geven. Ik zei het liefst breng ik alles terug! Hij zij geen me nog een kans ik bel je morgen voor 12:00.

De volgende dag belde hij terug en zei deze week komt er iemand alleen kon mij niet zeggen wanneer en hoelaat. Wel zou de monteur bellen van te voren. Het was woensdag en binnen 3 werkdagen tot vrijdag zou er iemand kunnen komen. Ik had er al een vreemd gevoel bij.

Op de 3e dag, vrijdag om 16:00 nog steeds geen belletje. Ik belde zelf de help desk van upc maar. Zij vertelde mij dat het maximaal 58 dagen kan duren dat er een monteur kan komen en dat ze het niet begrepen waarom ze in de shop zeggen dat deze week een monteur zou komen. Zij kunnen dit niet weten namelijk! terug draaien van het contact kan ook niet meer alleen binnen 7 dagen vertelden de medewerker mij.

Ik ben echt woest ze zeggen gewoon deze week komt een monteur om mij over die 7 dagen heen te trekken. Ik kan die jongen niet meer onder ogen zien met zijn vlotte babbel! Het lijkt mij geen onmogelijke vraag die ik gesteld heb.

Ik voel me echt bedonderd en voor gelogen!

Het liefst wil ik er van af of meer duidelijkheid!

Alvast bedankt voor uw aandacht ik hoop dat u iets voor mij kunt betekenen want zelf ben ik ten einde raad!

Met vriendelijke groet,

Johnny uit Leeuwarden

johnnyleeuwarden
Hallo,

In de upc shop vertelden ze mij dat in de winkel (onze winkel waar we boven wonen) wel een aansluiting moet zitten en dat de vorige bewoner nog een dikke rekening had openstaan van upc. Ik zou dan zelf een kabel vanaf de aansluiting in de winkel naar boven moeten brengen in de woning.

Daar in tegen wees de monteur buiten naar een stalen dunne pijp die langs de muur naar boven gaat. Waarschijnlijk is de aansluiting weg getimmerd. Aangezien dit pand helemaal is gestript door mijn huur baas zou ik willen weten aan wat voor kosten ik moet denken als het nou te gekke veel is wil ik dit natuurlijk overleggen met onze huurbaas.

Als ik het geweten had had ik natuurlijk geen upc genomen al hoe graag ik het wil.

johnnyleeuwarden
Hallo UPZI,

Bedankt voor je reactie!

Ik bedoel als ik een rekening van de werkzaamheden zou krijgen van upc dat ik wellicht de kosten zou kunnen delen met de huurbaas. Aangezien hij de woning gestript en verbouwd heeft en wellicht de aansluiting weg getimmerd heeft.

Ik ben gisteren toch maar weer voor de zoveelste keer naar de upc shop geweest. Hij zou mij donderdag opnieuw contacten,..

Gr Johnny

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ten einde raad', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ten einde raad........ Algemeen 2 11 september 2009, 21:27
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah