obey-robots.txt
28 Mei 2018, 05:34
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Voicemail meldingen

jetmail
Hallo vanaf ongeveer maart 2009 hebben wij een volgend probleem : Wij hebben bijna continue een melding op de telefoon dat er iemand heeft gebeld.
Als ik dat dan weg wil drukken op mijn Siemens telefoon, gaat het elke keer 1233 bellen, die mij leuk verteld dat er geen nieuwe berichten zijn.
Dat klopt ook wel, er heeft ook niemand gebeld.
Heel vervelend, vooral de stuttertoon als je wil bellen en eerst de meldingen wegdrukken op je telefoon, voor je kan gaan bellen

Voicemail staat uit.

Zie ook thread http://forum.upclive.nl/thread.jspa?messageID=9947&#9947
In 2009 contact gehad met UPC medewerker, er zou aan het probleem gewerkt worden.

Ook klacht via mail gemeld, daar ik kreeg ik alleen een auto-replay op.

Op 29-07-2010 weer maar eens een klacht gedeponoeerd bij UPC, waarop ik het volgende antwoord kreeg:
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Zoals wij u reeds aangegeven hebben is dit probleem in onderzoek.Sad Als u de voicemail dienst gaat uitschakelen via #61 zou u hiervan geen hinder meer mogen ondervinden.
Het is per toestel verschillend wat u kunt ervaren. Hier heeft UPC geen enkele invloed verder op.
Een vergoeding kan UPC voor een gratis optie bij uw telefonie abonnement niet verstrekken.
Vergoedingen worden alleen verstrekt op grond van de voorwaarden van het garantieplan wat u op www.upc.nl/voorwaarden kunt vinden.

Wij vragen u tevens eens na te gaan of u het probleem ook heeft bij gebruik van een ander toestel.
Mocht u geen toestel beschikbaar hebben zou u wellicht een toestel kunnen lenen van buren, familie of vrienden.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,


Onderzoek duurt wel heel lang en de voicemail staat helemaal niet aan.
Dit schiet niet echt op Shock
Gewijzigd door jetmail op 30 juli 2010, 14:06
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voicemail meldingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Voicemail en kiestoon storing is opgelost Eigen netwerk 2 14 februari 2011, 14:48
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah