obey-robots.txt
22 Juni 2018, 15:24
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Internet + telefoon valt steeds weg. Digitaal / Analoog beeld is niet goed

JeroenD
Hallo ik zal me even voorstellen ik ben Jeroen.
Ik ben al jaren lid bij UPC. Ik heb voorheen wel eens wat problemen eerder gehad. Die zijn altijd nog opgelost.
Nu heb ik sinds een week (Is begonnen 2 zaterdagen terug), dat mijn UPC modem offline gaat. We hebben ook telefoon via het modem. Dus dan valt ook telefoon weg.

Als het modem "offline" gaat, branden er alleen het power ledje (constant) en het DS ledje knippert.
De tijd dat het modem offline gaat, kan varieren van 2minuten tot een paar uur.

Ik heb inmiddels al 4x met UPC gesproken. Er is maandag zelfs een monteur langs geweest.
Deze heeft het modem vervangen, en toen de monteur toch bij mij was. Zei ik ook dat digitaal beeld flikkerde.
Hij zij dat dit op te lossen was met de scart kabel te vervangen.
Bij deze had hij de scart kabel vervangen.
Voor internet had hij het modem vervangen, en ook het wandcontactdoosje dat bevestigd is door UPC zelf vervangen.
Toen de monteur klaar was bleek alles goed te werken. Geen flikkerend beeld meer met digitale TV, en internet was weer online.
Nu werd ik de volgende wakker. Internet en telefoon werkte alweer niet. DS ledje bleef knipperen, en power ledje was aan. De rest weer allemaal uit. Dit heeft een 2 uur geduurd. Toen werkte het weer. Maar die dag viel het alweer regelmatig uit.
Maar na de 1st uitval van internet + telefoon, heeft daarna mijn Analoog signaal voor de TV slecht beeld gegeven voor even. Ook na de 1st uitval (na vervanging), heeft mijn Digitaal beeld een soort van geel / groene waas over het beeld. Dus gisteren heb ik weer UPC gebeld. Op verzoek van de telefonische medewerker, heb ik alle kabels en apparaten zoals DVD speler, radio etc lost gehaald. En alleen de mediabox en TV aangesloten. Om te kijken of nu het probleem met de geel / groene waas weg was. Maar helaas had ik dit nog steeds. Dus ik heb alles weer terug aangesloten. En UPC weer gebeld. De monteur zou mij vandaag weer terugbellen voor een andere afspraak te maken.

Ik zie dat op dit forum Jordy-UPC het probleem met internet bij andere met dezelfde klachten heeft opgelost. Hij vroeg voor een PB??? Wat is een PB?

Even niet vergeten erbij te zeggen. Toen de monteur maandag bij mij thuis was. Zag hij dat de UPC kabel die binnenkomt verlengd is. In verband met dat de woonkamer verbouwd is geweest een paar geleden. En de kabel die van UPC binnenkwam te kort was. Dit is door een prof. electricien verlengd. De monteur zei dat UPC dit gratis kwam doen. Omdat de kabel van UPC is. Misschien belt de monteur vandaag mij terug. En zal er een buitendienst monteur van UPC langskomen om die kabel te verlengen. Maar is mijn probleem dan verholpen.

Ik tik dit hier omdat ik gek aan het worden ben van mijn probleem. Kan iemand mij helpen?
Gewijzigd door JeroenD op 28 juli 2010, 09:02

Popeye
Hoi Jeroen,

Een PB is een persoonlijk bericht. Klik op deze link en vervolgens op bericht sturen.

Zo te lezen is er bij UPC iets mis!
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Jovel
of ander even het feedback formulier van coax invullen :-)

JeroenD
Update:

Elke keer als internet en telefoon wegvalt. Dan stoort mijn Digitaal TV ook (blokken, strepen door het beeld)

Gisteren zou de UPC monteur mij terugbellen. Dit is dus niet gebeurd. Dus ga ik maar weer bellen vandaag

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet + telefoon valt steeds weg. Digitaal / Analoog beeld is niet goed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
Storing op NPO1 analoog in Amsterdam ZUID Algemeen 2 29 november 2014, 10:47
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah