obey-robots.txt
15 Oktober 2018, 18:45
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Geen verbinding, slechte analoge TV

eco_nl
Afgelopen zaterdag viel ineens mijn internet verbinding weg, terwijl deze daarvoor probleemloos werkte. Ik heb meteen gecontroleerd hoe mijn telefoon en digitale TV ervoor stonden - je raadt het al - ook geen verbinding.

Zelfs het analoge TV signaal is niet om aan te zien, zoveel ruis dat het niet te volgen is.

Helpdesk aan de lijn gehad en alle apparatuur zonder splitters aan gesloten. Niets werkte, tot opeens digitale televisie het wel deed. Op dit moment was ook de analoge TV top signaal zonder enige ruis. Terwijl ik helpdesk aan de lijn had televisie ontkoppeld en splitter er weer tussen. Televisie erop: geen probleem, telefoon erop: geen probleem. Net voor ik mijn internet modem weer wilde aanlsuiten viel echter alles weer weg en was het analoge TV signaal weer een en al ruis.

Helpdesk wilde een ticket maken dat de splitter niet goed was en mogelijk het internet modem ook niet. En begon over mijn kabels. Dat lijkt me sterk, zeker gezien het signaal af en toe terug komt (90% van de tijd geen signaal) en tv en telefoon af en toe gewoon werkt. Signaal sterkte volgens de helpdesk 35db. Internet modem niet uit te lezen, er is geen verbinding dus ook geen signaal sterkte te lezen. Ik vermoed eenprobleem met het UPC signaal, aangezien als ik mijn TV direct aansluit op het aansluitpunt ik nog steeds last heb van het probleem met analoge TV die ruist en af en toe goed wordt.

A.S. donderdag komt er een monteur, ik vrees echter dat de elende nog wel langer gaat duren, aangezien ik inmiddels alle combinaties van kabeles en wel/geen splitter al heb geprobeert en alles hetzelfde probleem heeft.

Heeft iemand dit probleem al eens omhanden gehad?
 
eco_nl
Zo plots als de verbinding er Zaterdag uitlag zo plots deed hij het gisterenavond om een uur of 10 weer. Twee dagen geen internet gehad om onverklaarbare reden.
 
eco_nl
En bij de nabeschouwing van het voetbal gisteren werd de TV weer een sneeuwbui en vielen internet en telefoon weer uit.
 
Popeye
Zeer vervelende situatie! Vul hier linksonder op de site het klachtenformulier in. Dan gaat de kabel belangen vereniging COAX voor je aan de slag.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
eco_nl
Popeye schreef:
Zeer vervelende situatie! Vul hier linksonder op de site het klachtenformulier in. Dan gaat de kabel belangen vereniging COAX voor je aan de slag.


Ik wacht daar nog even mee. Morgen komt er een monteur van UPC zelf, die ook in het centrale punt in ons gebouw kan komen. Dit nadat ik een andere helpdesk medewerker aan de lijn kreeg die technisch een stuk meer onderlegd was.

Enige waar ik nu bang voor ben is dat als die monteur komt de verbinding het doet. Sinds gisteren is de verbinding afwisselend up en down, voor perioden varierenend van 10 minuten tot meer dan een uur. Wat in ieder geval helpt in deze is de situatie bij de buurvrouw. Haar internet- en telefoonverbinding en (analoge) TV klapt er ook steeds uit en ook steeds op hetzelfde moment als de mijne. (Alhoewel de ananloge TV niet helemaal wegvalt, maar heel erg slecht wordt.)

Hopelijk kan de monteur morgen iets vinden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding, slechte analoge TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
zeer slechte service upc in het totaal Klacht over UPC 2 24 september 2013, 11:22
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah