obey-robots.txt
15 December 2018, 13:34
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Uitzending gemist werkt niet meer.

eib69
Nu al tig keer gebeld met 0900-1580
enige wat ze kunnen zeggen is reset uw mediabox eens.

maar dat werkt dus niet !!!!!!!!!!! Krijg alleen als antwoord ja meneer dan zult u gewoon moeten wachten tot de storing voorbij is.

Ben er helemaal klaar mee. verschillende regiocode's gebrobeert, niks werkt.
foutcode die ik krijg is CD103.

Ga mijn diensten bij UPC opzeggen.

Wie heeft er nog tips voor me.
 
Popeye
Kijk in mijn handtekening voor andere provider forums! Wink

Mocht je toch nog een poging willen wagen om het opgelost te krijgen, vul dan hier links op de website het formulier in dat naar de kabel belangenvereniging COAX gestuurd wordt.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
kornfed
Ik heb iets soortgelijks gehad.
Alles werkte perfect maar uitzending gemist niet.
Op kanaal 999 een test uitgevoerd die constant een foutcode gaf.
Ik kwam er niet uit en heb een monteur besteld. Toen heb ik toch nog alle aansluitingen maar eens gecontroleerd en wat bleek....De kabel die aan de splitter die het tv signaal en internet signaal splitst zat een beetje los! Die heb ik dus wat bij elkaar geknepen zodat hij weer strak vast zit en het probleem was opgelost. Maar voordat je dat gevonden hebt, ben je al heel wat vloeken en frustratie verder. de monteur natuurlijk meteen weer afgebeld.
Succes.
 
Jovel
Er zijn op dit moment problemen met Uitzending gemist
zie ook de http://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/
en www.coax.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitzending gemist werkt niet meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internetradio stations streamen niet meer Opleveringsproblemen 13 10 januari 2015, 13:01
UPC werkt aan verhelpen grote internetstoring voordat WK voetbal begint Storing 1 14 juni 2014, 11:11
Horizon - ziet laptop niet Algemeen 7 12 juni 2014, 20:32
Meer bandbreedte bij Netflix voor UPC-abonnees Nieuws over UPC 1 11 maart 2014, 09:59
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah