obey-robots.txt
21 Februari 2018, 06:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

Aansluitingen LG TV en LG DVD speler met PACE mediabox

ger546
Sinds een week heb ik de nieuwe PAGE mediabox in huis voor HDTV, dat werkt goed met de bijgeleverde HDMI kabel. Nu wil ik ook mijn LG RH387H DVD speler samen met mijn LG 32LH2000 TV aansluiten. Na een week ben ik er nog steeds niet uit wat de juiste aansluitingen zijn van de kabels, en welke kabels ik het beste kan gebruiken. Op verschillende fora staan verschillende antwoorden, en ook de 'Helpdesk van UPC' geeft niet het juiste antwoord. Ook heb ik het online contactformulier van UPC ingevuld, maar daar heb ik een week later nog steeds geen antwoord van gekregen.
Kunt u me in simpele bewoording uitleggen wat de juiste volgorde is met de juiste kabels om bovenstaande apparaten aan elkaar te koppelen zodat ze werken?
Ik zou u heel erg dakbaar zijn!

ger546

ger546
Nou...het is nu 11 dagen geleden dat ik bovenstaande vraag stelde. Een antwoord is uitgebleven, dus mag ik aannemen dat er geen antwoord komt? Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik aan HD TV ben begonnen. Een grote ellende. Er zullen heus wel antwoorden op mijn vraag en voor mijn problemen zijn. Maar moet helaas aannemen dat ik mijn abonnement een jaar lang moet uitdienen voordat ik op kan zeggen. Zoals het nu gaat is het zwaar waardeloos. Mijn teleurstelling in UPC is groot, erg groot!

ger546
Voor de volledigheid wil ik even melden dat alles ondertussen in orde is. Dankzij Coax heeft iemand van UPC contact opgenomen, die heeft vervolgens de verbinding doorgemeten waaruit bleek dat op de schakelkast waar ik op zit iedereen een goede verbinding heeft, maar de mijne bleek niet 100%. De monteur hoefde ik niet te betalen, want het lag aan de muuraansluiting die was verouderd. Na die vernieuwd te hebben is alles perfect in orde en werkt alles zoals bedoeld in de handleidingen. Jammer dat we ons weer druk hebben moeten maken voor, blijkt nu, helemaal niets!

Aan alle mensen die hebben bijgedragen aan de oplossing voor dit probleem, hartelijk dank. Vooral voor hun geduld en begrip, dat uiteindelijk voor de oplossing zorgde! Mijn vertrouwen in UPC is weer helemaal okay!

ger546

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluitingen LG TV en LG DVD speler met PACE mediabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC Horizon Mediabox Algemeen 1 21 april 2015, 11:55
UPC rolt verbeterde H3-firmware Horizon mediabox uit UPC Digitale televisie 2 11 september 2014, 11:17
UPC mediabox icm amerikaanse TV Hardware instellingen 1 11 mei 2014, 15:33
Gebruik UPC Horizon mediabox niet meer verplicht UPC Digitale televisie 2 01 mei 2013, 19:45
Verzending mediabox mislukt Klacht over UPC 3 26 februari 2013, 10:04
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah