obey-robots.txt
21 April 2019, 10:58
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [68 stemmen]
83% [68 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 82
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
vinden jullie dat upc digitale tv op de pc beschikbaar moeten maken?
ja, zonder restricties ja, zonder restricties 100%[2 stemmen]
nee, het is goed dat het netjes is beveiligd nee, het is goed dat het netjes is beveiligd 0%[0 stemmen]
laat ze ons helpen maar niet officieel, gedoogbeleid dus laat ze ons helpen maar niet officieel, gedoogbeleid dus 0%[0 stemmen]
laat ze zelf een kaart en software beschikbaar stellen die wel het signaal laat zien maar niet laat opnemen, probleem opgelost laat ze zelf een kaart en software beschikbaar stellen die wel het signaal laat zien maar niet laat opnemen, probleem opgelost 0%[0 stemmen]
zuiver beeld op de pc boeit me niet zuiver beeld op de pc boeit me niet 0%[0 stemmen]
ow maar ik heb al een oplossing (laat het me dan weten!!) ow maar ik heb al een oplossing (laat het me dan weten!!) 0%[0 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 2
 Onderwerp afdrukken

digitale tv op pc kijken, ben al een aantal stappen opweg, denk met me mee

theobalk
Ik vind tv's uit de tijd! Ik heb een 30 inch monitor en daar kan ik prima films, gedownloade tv series etc op kijken. Ik heb ook een blu-ray speler. Ik zie dus totaal het nut van een tv niet in, was het niet dat het nog niet echt mogelijk is digitale tv op je pc te bekijken..

Ik heb digitale tv van UPC met HD kanalen. De enige manier het nu te zien is via een tv-kaart, let wel, dan wordt het signaal dus naar analoog omgezet om de tv-kaart in te kunnen en daarna dus weer digitaal, er blijft natuurlijk niks van de kwaliteit over.

Aangezien de media box een hdmi uitgang heeft moet er wat te doen zijn.

Wat ik heb gevonden tot nu toe is dit http://blackmagic-design.com/products/intensity/ pdf is bijgesloten, de enige kaart met hdmi ingang (let wel veel grafische kaarten hebben hdmi utgang, niet te verwarren)

Op hun site staat dat deze kaart het signaal niet mag en kan capturen. Ik heb ze gemailed voor extra duidelijkheid:

"intensity doesn't capture protected data, but can it playback protected data?

.. Is it possible to use intesity pro as a tvcard? And use Media Express as tv software, or is there no fullscreen feature?"

ze antwoorde:

"Thanks for your email. The Intensity Pro doesn't act like a TV card I'm afraid.

If you try to input an HDCP protected signal into the Intensity, such as a
DVD player, set top box etc., the source device will not output to the
Intensity Pro. Whilst Media Express will not allow a full screen preview,
the card will appear to Windows as a DirectShow device. There may be other
third party applications that use DirectShow which may allow you to do this.

If you require any further information, please do get back to me."

Ze zijn daar dus ook geïnteresseerd in het antwoord!

We zijn dus nu op het punt dat als we deze kaart voor $ 200 kopen we het digitale signaal in de pc hebben als 'DirectShow device'. Weet iemand hoe we verder moeten??!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale tv op pc kijken, ben al een aantal stappen opweg, denk met me mee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC lanceert tv-kijken op Android-toestellen UPC Digitale televisie 1 21 maart 2014, 13:49
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers UPC Digitale televisie 1 22 februari 2014, 21:07
Digitale TV en digitale Radio UPC per 4-4-2013?! Nieuws over UPC 1 23 april 2013, 00:31
UPC breidt aantal apps in Horizon uit Nieuws over UPC 1 23 februari 2013, 10:51
Wijzigingen UPC pakketstructuur digitale tv UPC Digitale televisie 1 30 september 2012, 12:41
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah