obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 10:05
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Opnemen van programma's

mijnr
Het gaat altijd mis met dat UPC! Ik ervaar het steed weer dat wanneer ik een avond wegga, stel ik de opname in via de tv gids. Nu is eergister bijvoorbeeld X-Factor uitgelopen waardoor dus de TV Kantine die ik ingesteld had om op te nemen er niet op staat.

UPC is erg slecht afgesteld! Zij horen hun gids aan te passen aan de uitgelopen programma's, nu heeft de klant niks aan de dienst om programma's op te nemen. Kan dit even bij de juiste UPC persoon gedeponeerd worden, want die lui zijn nog lastiger te bereiken als de koningin.

Ik lees overal dat het emailadres van UPC niet voor gebruik van klanten is, nonsens, de slechtst bereikbare geldberovende maatschappij die er is. UPC verbruikt het zo echt bij veel klanten, om maar geld op te strijken aan die wachtrij bij die dure telefoonlijn.

Als dit mijn enigste probleem was oke, maar ik heb slechte ervaringen met UPC, erg jammer dat hun Chello hebben overgenomen. Mijn verlenging zal waarschijnlijk uitblijven...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen van programma's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Met Horizon opnemen Helpdesk 6 24 november 2015, 12:24
programma's duren langer dan opname Algemeen 2 07 december 2014, 10:41
niet goed opnemen Horizon UPC Digitale televisie 3 09 januari 2014, 11:14
Met app opnemen lukt niet UPC Digitale televisie 1 24 oktober 2012, 13:00
Aanbod Programma gemist niet volledig op UPC Digitale TV UPC Digitale televisie 1 01 november 2010, 23:18
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Popeye 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah