obey-robots.txt
22 Juni 2018, 15:13
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

Geen internet vanal dag 1(8 mei)

massies
Hallo , ik heb sinds dag 1, 8 mei 2010, nog steeds geen internet.Afgelopen vrijdag met UPC gebeld en de afspraak gemaakt dat vandaag een monteur de modem zou komen vervangen. Monteur is geweest maar hij heeft niet de modem vervangen maar het kastje waar de aansluiting binnenkomt , dus probleem nog steeds niet verholpen. Toen ik thuis kwam van werk gelijk UPC weer gebeld en er werd mij gezegd dat ik vandaag nog zou worden gebeld , maar je raad het al , nog steeds helemaal niks. Wat moet ik hieraan doen om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen of kan ik het contract ook ontbinden?
 
Popeye
Je kunt je contract ontbinden, maar daartoe moet je eerst UPC in gebreke stellen. Dit doe je door een aangetekende brief te sturen, waarin je een termijn stelt waarin de problemen opgelost moeten zijn. Als dit niet lukt acht je je niet meer gebonden aan het contract.

Die termijn is wettelijk nodig om de leverancier in staat te stellen zijn fouten te herstellen.

Kijk bij de Nuttige weblinks voor meer info.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Jordy-UPC
massies schreef:
Hallo , ik heb sinds dag 1, 8 mei 2010, nog steeds geen internet.Afgelopen vrijdag met UPC gebeld en de afspraak gemaakt dat vandaag een monteur de modem zou komen vervangen. Monteur is geweest maar hij heeft niet de modem vervangen maar het kastje waar de aansluiting binnenkomt , dus probleem nog steeds niet verholpen. Toen ik thuis kwam van werk gelijk UPC weer gebeld en er werd mij gezegd dat ik vandaag nog zou worden gebeld , maar je raad het al , nog steeds helemaal niks. Wat moet ik hieraan doen om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen of kan ik het contract ook ontbinden?


@Massies,

Kun je mij eens een PB sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
 
Popeye
Goh Jordy, is dit het enige waar je op reageert1
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet vanal dag 1(8 mei)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah