obey-robots.txt
15 December 2018, 13:21
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Cisco modem valt steeds uit (Cisco EPC3212)

hk291053
Ik ben nu al 3 maanden bezig om een modem probleem opgelost te krijgen. Er zijn al 5 Centric monteurs over de vloer geweest en 2 kabel monteurs voor buiten. Alles in de buitenkast is vervangen, alles binnen Modem + Kabels is al twee keer compleet vervangen. Iedere keer als de monteur weg gaat werkt alles perfect, snelheid super, TV Beeld fantastisch, geen enkel probleem.

Echter, als ik dan 's morgens naar beneden komt zijn de lichtjes op het Cisco EPC3212 modem uit. Geen internet en geen telefoon. TV is altijd prima.

De laatste drie keer dat er een Centric monteur is geweest was hun reactie naar mij: wij kunnen hier niets betekenen. Alles wat wij mogelijk kunnen repareren en doormeten is allemaal perfect. Vervolgens, als de volgende dag het modem er weer uit ligt, bel ik de UPC Helpdesk en dat draait er altijd weer op uit dat zij verder niets kunnen doen en alleen en Centric monteur wat kan betekenen. Vanochtend voor de vierde keer dus en nu schoot het echt in mijn verkeerde keelgat. Ik ben nu echt woedend. Blijf altijd beleeft en rustig, maar nu sturen ze voor de 8ste keer een Centric monteur waarvan de drie laatste al gezegd hebben dat ze niets kunnen betekenen.

Het vervelende is dat als alles werkt het ook super is:internet heeft bij mij een snelheid van 55mb (volgens de UPC snelheidsmeter). Iedereen is ook even vriendelijk en vakkundig (petje af voor de Centric monteurs!!). Maar het probleem wordt niet opgelost.

Nu komt er donderdagavond, 20 mei 2010, weer een Centric monteur. Nou, ik weet niet meer wat ik moet zeggen. En gaat deze monteur weer weg met te zeggen dat alles oké is en hij verder niets kan doen, en dan weer de helpdesk bellen die vervolgens weer een Centric monteur stuurt........... :'(

Zo langzamerhand ben ik moedeloos en radeloos. En ik wil helemaal niet van UPC af, maar ze moeten wel het probleem van het wegvallende modem oplossen. Vervelend is dan ook nog dat de telefoon dus niet werkt en we niet bereikbaar zijn. Beangstigend met ouders van boven de 80!!

Wat kan ik in hemelsnaam nog doen om uit deze UPC impasse te komen!!!!

Helluuuuup,

Herman Koch,

Hilversum.

Popeye
Probeer het via Coax! Vul daartoe aan de linkerkant op deze website het formulier in.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

hk291053
Bedankt voor de tip. Ik heb het aangemeld.

Groetjes,

Herman.

hk291053
Bedankt voor je reactie. Gedeelde smart is halve smart. Maar ik begrijp dat het bij jou ook nog niet is opgelost. Vanavond, donderdag 20 mei. komt de 5de Centric monteur weer.

Groetjes,

Herman.

hk291053
Gisterenavond, donderdag 20 mei 2010, kwam er weer een Centric monteur, en dit was de monteur die ook de eerste keer kwam, 3 maanden geleden. Hij was dus nu inmiddels nummer 8. Hij was hogelijk verbaasd dat het nog niet werkte en nog steeds het modem regelmatig uitvalt. Hij heeft met UPC gebeld en het staatje dat ik had bijgehouden met de storingen doorgenomen met iemand van UPC. UPC kon zien dat er storingen op de lijn waren geweest. De terugkoppeling van de Centric monteur is dat UPC er direct iets aan gaat doen en dat het uiterlijk aanstaande dinsdag opgelost moet zijn. Ik ga het gehele pinksterweekend maar duimen dat dat ook zo is. Vanochtend, zowaar, was het modem niet uitgevallen en de snelheid 56MB. Opmerkelijk.

Groetjes,

Herman.

hk291053
Sinds donderdagavond heeft het modem er niet meer uitgelegen. Geen idee wat UPC heeft gedaan en wat de laatste monteur bewerkstelligd heeft, maar tot nu toe, maandag 24 mei, geen verstoring meer. Dat is dus al 3 hele dagen. Alleen de snelheid is in het weekend altijd laag. Nu 26.84 mb, terwijl ik door de weeks echt op de 56 mb kom. Maar ja, daar kan ik voorlopig wel even mee leven. Afgelopen vrijdag was de schouw voor glasvezel (GlasHart). Binnen 2 maanden krijg ik da aansluiting. Heb nog even om UPC een laatste kans te geven.

Groetjes,

Herman.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco modem valt steeds uit (Cisco EPC3212)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
modem 3925 en router UPC met eigen modem of router 7 31 december 2016, 20:41
Thomson modem Storing 2 07 april 2015, 10:32
Wifi over Horizonbox icm technicolor modem Eigen netwerk 2 14 maart 2015, 11:54
Cisco EPC 3925 packetloss Eigen netwerk 3 18 oktober 2014, 22:54
verbinding valt laatste week steeds weg Storing 89 14 juni 2014, 21:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah