obey-robots.txt
20 Juli 2018, 02:52
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van UPC. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Voip/SIP probleem Cisco 3212 Docsis 3.0

swampcat
Probleem: Cisco 3xxx Docsis 3.0 modem laat TCP/UPD:5060 signalen willekeurig vertraagd binnen.
Als ik mijn hosted pbx ping krijg ik nette responstijden.
Gebruik een Draytek modem met 2 aansluitingen.
Als ik dan de Voipsignalen via UPC meet krijg ik responstijden die varieren tussen 10-40 ms.
Als ik dan via XS4all ADSL meet heb ik weer signaal en nette responstijden van 12ms (en werkt alles)

Hoe uit dit zich:
Bij hosted PBX:
Hierdoor kan je Voip toestel zich bijvoorbeeld aanmelden, maar krijgt hij geen bevestiging terug met een timeout als resultaat.

Bij eigen PBX: Geluid wordt garbled ontvangen.

Heeft iemand bovenstaande probleem en hoe heb je het op kunnen lossen? 2 internet abbo's is ook idioot natuurlijk.
 
torres
Hallo Swampcat,
Ik heb ook een Draytek router en heb hetzelfde probleem bijhetzelfe modem.
UPC advies aan mij was testen zonder router. Onzin natuurlijk.
Inmiddels door jou bewezen, door met dezelfde draytek op een ander ISP te gaan zitten.

Wat denk je zou UPC op die manier ons willen ontmoedigen om te voipen?

vrgr
Torres.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voip/SIP probleem Cisco 3212 Docsis 3.0', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco EPC 3925 packetloss Eigen netwerk 3 18 oktober 2014, 22:54
Chromecast en UPC-cisco router Hardware instellingen 1 02 juni 2014, 22:44
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
Cisco 3925 herstart steeds HELLUP Klacht over UPC 4 12 november 2012, 11:05
cisco epc 3925 verbinden met tp-link routerTL-R860 UPC met eigen modem of router 2 18 oktober 2012, 23:58
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah