obey-robots.txt
21 April 2018, 17:11
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Uitvallend internet en telefonie

Paul L
Al drie weken uitvallend internet en telefonie. Natuurlijk al tig keer gebeld met UPC en diverse acties ondernomen. Balen dat je steeds weer hetzelfde "lange"verhaal moet doen, terwijl ze toch het een en ander in het systeem zetten!? De eerste drie maanden geen problemen.
Het signaal bleek ineens te sterk. Toen een splitter aangesloten en het modem rechtstreeks via de splitter aan de "upc" groene kabel verbonden. Nog steeds hetzelfde probleem. Andere kabels geprobeerd; zelfs een andere telefoon geprobeerd, maar geen verandering. PC's zijn via sitecom 300N router verbonden met modem. We hebben 60 Mb fiberpower. Op een desktop pc die bekabeld is aangesloten met router halen we zelfs af en toe 55 a 58 Mb downloadsnelheid. Dus daar zit het probleem niet.
Ook de HD tv doet het goed; maar tussen splitter en TV zit nog wel een versterkertje van UPC!
Er zou eerst een monteur langskomen maar die afspraak werd gecancelled door UPC, via sms, omdat er een regiostoring zou zijn. Ik zou een sms krijgen zodra dit is opgelost. Natuurlijk niets ontvangen en na telefonisch contact bleek die storing voorbij. Nu weer een monteursafspraak voor vrijdag. Ik ben benieuwd!
Toch een vreemde situatie. Soms zelfs 1 a 2 uur geen probleem en dan weer uitval van zowel internet als telefoon. Op het modem blijven dan alleen de groene lampjes van power en ds branden de rest wordt oranje en gaat knipperen. Modem herstelt zichzelf dan wel weer maar het is natuurlijk enorm irritant als je net bijvoorbeeld online bankiert of een telefoongesprek voert.
Overigens ook al de opmerking gehad dat het een software probleem zou zijn. Maar meerdere keren gereset (en soms meer dan een uur gewacht) en geen afdoende resultaat. Woonplaats Dordrecht (Sterrenburg).
Gewijzigd door Paul L op 06 mei 2010, 16:52

Jovel
@paul
Stuur even het feedback formulier van COAX NL , links onder even in, en wij gaan voor je aan de slag ,
of is de monteur in middels geweest en het probleem opgelost ?

Paul L
Vandaag een centric monteur geweest en zoals ik al verwachtte is er geen probleem in huis. Ontvangst: 74-76-76. Modem volgens monteur ook in orde. Probleem zit buitenshuis en misschien wel in een groter gebied(??), hij was net terug van een ander adres zo'n 5 km van ons vandaan met een soortgelijk probleem.
De monteur nam zelf tel. contact op met Upc en nu komen ze dinsdag a.s. "buiten" kijken. Het "kastje"zit bij ons vlak voor de deur.
Ik reageer dinsdag nogmaals.

Paul L
Nou er is dinsdagmiddag iemand geweest. Heeft het kastje opengemaakt en allerlei metingen verricht. Signaal was inderdaad redelijk sterk en de monteur heeft "iets" gedaan waardoor het signaal wat minder, maar volgens hem goed gemiddeld binnen zou komen. Ook heeft hij allerlei dingen binnenshuis nog getest en verzekerde mij dat het absoluut niet binnenshuis zit. GELUKKIG viel telefoon en internet uit terwijl de monteur erbij stond. Hij heeft meerdere keren contact opgenomen met UPC en het modem laten uitlezen. Blijkbaar was na ongeveer een uur de conclusie het modem vervangen. Maar natuurlijk had hij allerlei modems bij zich maar niet de Cisco epc 3212. Hij zou 's avonds een mailtje sturen naar ...? zodat zij (wie?) mij een nieuw modem zouden opsturen.
Donderdag 13 mei veel storing op de TV!!!! Maar weer eens gebeld naar UPC. Blijkt volgens de telefoniste een regionale storing in mijn postcodegebied (3318JA)te zijn. Terloops even gevraagd of er wellicht in het systeem iets staat over een nieuw modem zoals de monteur mij dinsdag had beloofd. Je raadt het al niets bekend. Nu geeist dat UPC morgen met mij contact over het internetprobleem opneemt. Wat een ellende!!

Jovel
@paul,
mocht een en ander niet verholpen zijn, vul even het feedback formulier in , want dit duur gewoon veel te lang.

Jordy-UPC
radio-bellamia schreef:
Radio-bellamia,

Wat een elenden ik heb van af 17-05-2010 tot nu toe steeds uitval van internet upc gebelt en krijg je een heel lang verhaal en steeds ander verhaal nee meneer binnen 24 uur is het verholpen bel je de volgende dag nee meneer de 24 uur is nog niet om u moet even geduld hebben bel ik de volgende dag weer krijg je weer een lang verhaal nee meneer het is verstuurt naar een ander afdeling je wordt gewoon voor de gek gehouden maar ik ga nu de bank opdrag geven om upc niet meer te gaan betallen tot ik weer internet heb ziek wordt je er van.

@radio-bellamia,

Kun je mij een PB sturen met daarin je postcode en huisnummer? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Paul L
Vanaf donderdagmiddag met een nieuw modem (woensdag ontvangen) heb ik (ff afkloppen) nog geen problemen ondervonden!! Sinds dat ik iemand van de afdeling klachten (vorige week vrijdag) en via deze site bij coax.nl mijn verhaal heb gedaan en zij (coax.nl) voor mij blijkbaar ook het probleem bij upc hebben gemeld is eea in een sneller tempo gekomen en moet ik eerlijk zeggen door de mensen van UPC die ik deze week heb gesproken voorlopig netjes afgehandeld. Ik wordt dinsdag na Pinksteren nogmaals zelf opgebeld met de vraag of alles nog steeds naar wens "draait".
Voorlopig dus zeker BEDANKT: UPC GEBRUIKERS GROEP en COAX.NL!!!!!

Paul

Paul L
Sinds vorige week een goed werkend internet, telefoon en tv!! Het nieuwe modem was dus blijkbaar de oplossing.
De klachtenafdeling van UPC heeft het prima afgehandeld.

Jovel
@ paul ,

Prima zo hoort het ook :-)
vertel het voort zou ik zeggen

groet

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitvallend internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
UPC geeft gratis internet weg door komst glasvezel Algemeen 1 24 juli 2013, 07:34
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah