obey-robots.txt
21 April 2018, 17:25
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Praxis
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

UPC Internet account beheer onmogelijk

Spookjuh
Ik heb deze issue wel eens eerder ter sprake gebracht. Het gaat over de mogelijkheid om je email-account te beheren via de Mijn UPC site. Eerder bleek dat je met je hoofdaccount moet inloggen om hierbij te kunnen.

Ik ondervind nu dezelfde problemen als voorheen. De link 'Accountbeheer' linked naar: https://service.upc.nl/j_cspire/selfcare/login.jsp

Deze link resulteert in een blanco pagina (na de timeout).

Wat is hier toch aan de hand. Ik wil het wachtwoord van het account van mijn zoon resetten, maar dit is gewoon onmogelijk.
Gewijzigd door Spookjuh op 04 mei 2010, 14:12

Popeye
Probeer eens een andere browser, zoals FireFox of Opera.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spookjuh
Popeye schreef:
Probeer eens een andere browser, zoals FireFox of Opera.

Het ligt niet aan de browser, maar aan UPC. Ik heb ze gebeld en ze gaven toe dat er problemen waren met het 'Accountbeheer'. Ze konden niet zeggen wanneer het opgelost zou zijn.

Op het forum van UPC zelf klagen mensen er al een maand of 2 over!!!!! Ze hebben in ieder geval het wachtwoord van het mailaccount van mijn zoon kunnen resetten.

Popeye
Ik zeg ook niet dat het probleem niet bij UPC ligt, maar dat je een fout gecodeerde website (die van UPC) met een andere browser wel kunt doen wat je wilt.

Iedere browser vertaalt namelijk de html commando's van de website naar je beeldscherm. De ene browser interpreteerd deze commando's stricter dan andere. Ook kunnen browsers fouten negeren en zo toch het juiste weergeven.

Maar als alle browsers al geprobeerd zijn heeft het geen zin dit toch te doen.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC Internet account beheer onmogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
UPC, internet met 200Mbit/s vanaf april voor iedereen beschikbaar Snelheid 1 15 februari 2014, 10:58
Browser en internet verbinding probleem Algemeen 3 27 juli 2013, 14:54
UPC geeft gratis internet weg door komst glasvezel Algemeen 1 24 juli 2013, 07:34
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah