Ik heb deze issue wel eens eerder ter sprake gebracht. Het gaat over de mogelijkheid om je email-account te beheren via de Mijn UPC site. Eerder bleek dat je met je hoofdaccount moet inloggen om hierbij te kunnen.
Ik ondervind nu dezelfde problemen als voorheen. De link 'Accountbeheer' linked naar: https://service.upc.nl/j_cspire/selfcare/login.jsp
Deze link resulteert in een blanco pagina (na de timeout).
Wat is hier toch aan de hand. Ik wil het wachtwoord van het account van mijn zoon resetten, maar dit is gewoon onmogelijk.
Gewijzigd door Spookjuh op 04 mei 2010, 14:12
Popeye schreef:
Probeer eens een andere browser, zoals FireFox of Opera.
Het ligt niet aan de browser, maar aan UPC. Ik heb ze gebeld en ze gaven toe dat er problemen waren met het 'Accountbeheer'. Ze konden niet zeggen wanneer het opgelost zou zijn.
Op het forum van UPC zelf klagen mensen er al een maand of 2 over!!!!! Ze hebben in ieder geval het wachtwoord van het mailaccount van mijn zoon kunnen resetten.
Ik zeg ook niet dat het probleem niet bij UPC ligt, maar dat je een fout gecodeerde website (die van UPC) met een andere browser wel kunt doen wat je wilt.
Iedere browser vertaalt namelijk de html commando's van de website naar je beeldscherm. De ene browser interpreteerd deze commando's stricter dan andere. Ook kunnen browsers fouten negeren en zo toch het juiste weergeven.
Maar als alle browsers al geprobeerd zijn heeft het geen zin dit toch te doen.
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal