obey-robots.txt
22 September 2018, 03:33
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Help Systeem gaat langzaam down

Dancaway
Het 3e comutersysteem in 4 weken down.
Het begint met Windows Explorer die een programma fout geeft, ook firefox doet dit. Is dit 1 maal gebeurd dan gebeurd het telkens weer.
Uiteindelijk krijgen wij de melding dat er geen schijfruimte meer is.
Het systeem draait amper en kan dan opeens niet meer opstarten omdat de schijf niet geinstalleerd blijkt te zijn. Wie heeft een hint, is dit een virus???? Groet Rob

Popeye
Tja, een virus zou kunnen.

Wat voor beveiligingen heb je.

Begin eens met de gratis programmas lavasoft adaware en spybot search and destroy. Beide makkelijk te vinden via Google.
Popeye

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Dancaway
Ik gebruik Norton Anti Virus 2005, recent updated.
Het meest verbazende is dat dit het 3e systeem is.
Ik kan met dit systeem niet meer testen, zit nu via mijn vader op internet, om informatie te verzamelen.
Ik durf geen nieuw systeem aan te sluiten op mijn eigen aansluiting.
Overleg met UPC heeft tot niets geleid, onbekend en onbegrijpelijk probleem, maar ik zit vast.

Groet Rob

Wout
Nu ben ik geen fan van Norton. Deinstalleer dat spul en zo ook Live update.

Anti virus is nog geen firewall! Wat gebruik je als firewall?

In mijn beleving is er maar een goed pakket voor zowel firewall als antivirus en dat is Kaspersky Internet Security. Ik heb het zelf ervaren bij de laptop van de buren met Norton dat de boel geinfecteerd was. KIS geinstalleerd, scannen en probleem opgelost.

Als je een pc 'schoon' installeerd hang 'em dan niet aan internet. Pas als je klaar bent en ook je beveiliging goed hebt, ga dan pas het internet op.

Dancaway
Standaard microsoft firewall.

Wout
Ik opper maar wat suggesties.
- is je installatie cd niet besmet?
- heb je na je modem nog een router? Nee --> een router is een natuurlijke firewall, overweeg er een aan te schaffen. Ja --> werk je draadloos? heb je de verbinding dan wel gecodeerd? (WPA encryptie)
- verdeel je harde schijf in minimaal twee partities, waarvan de C schijf ongeveer 15 Gigabyte. Installeer daar je systeem op, gebruik de overige parities voor data etc. Maak een Ghost van C en sla die op een andere partitie op. Zo kun je je systeem binnen 5 minuten herstellen.

Suc6

Dancaway
Bedankt voor de suggesties.
Het zijn 3 verschillende systemen geweest, XP Pro, 98 en XP Media, dus
de in stallatie cd is uitgesloten.

Groet Rob

Wout
Iemand anders ideeën?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help Systeem gaat langzaam down', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC gaat spam-wifi aanbieden in bushaltes Nieuws over UPC 1 03 december 2013, 16:50
Gaat UPC net als Ziggo klanten wifi routers voor netwerk gebruiken? Nieuws over UPC 1 16 maart 2012, 19:55
Het nieuwe IPv6 systeem UPC-official gedeelte 1 28 augustus 2010, 17:55
Kanaal 13 gaat per 1 juli digitaal uitzenden UPC Digitale televisie 1 27 juni 2010, 09:10
UPC gaat HD aanbod verder uitbreiden Nieuws over UPC 3 13 juni 2010, 12:08
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah