obey-robots.txt
28 Mei 2018, 05:28
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
T-Mobile
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van UPC. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon terreur

ronaldvd
Even een vraag over Telefoon terruer:

Sinds 2 maanden ben ik abo bij UPC tot volle tevredenheid. TV, Telefonie en Internet. Voorheen Telefonie van KPN gehad en ook prima werken.

Een jaar geleden heb ik hier ook last van gehad toen ik nog KPN abonnee was, echter het belmeniet register zorgde ervoor dat het na een paar maanden niet meer voorkwam.

Sinds een maand worden wij elke dag doordeweeks 3x gebeld op vrij regelmatige tijden. (De telefoon gaat over, je neemt op, hoort 1x ergens een toon overgaan en de lijn wordt verbroken) Klinkt als een of ander k*t bedrijf wat zonodig weer iets moet verpatsen via de telefoon, in mijn tijd waar ik helemaal geen zin in heb. Dat noem ik dan telefoon terreur.

Weet iemand hoe ik bij UPC kan achterhalen (KPN had er een dienst voor) wie mij nu belt ? Dit soort k bedrijven hebben uiteraard hun nummerherkenning uitgezet zodat je niet kunt zien wie er belt en dus ook geem mailbom kunt sturen om ermee op te houden.... ;-)

Ik hoor graag van jullie

ronaldvd
Jo schreef:
weet je zeker dat het een bedrijf is? waarom zou iemand die jouw iets wil verkopen direct weer ophangen?

een mogelijkheid is misschien dat je telefoon door iets anders wordt getriggert, i

mvg,

Jo

Ik heb een andere telefoon aangesloten en heb hetzelfde effect. 3x per dag gaat de telefoon 4x over. Mijn Fritzbox ziet ook de binnenkomende call. Na 4x overgaan stopt het.

Ik heb wel eens begrepen dat er call centers zijn die eerst klanten bellen en daarna pas doorschakelen naar de call center medewerkers. Hier gaat het wel eens mis zoals bij mij. Ergens staat mijn tel. nr. in een bel queue lijkt het wel

Is er bij UPC ook een ' dienst' die dit kan tracen ofwel kan zien wie er naar mijn nummer belt ? Bij KPN kan dit wel maar ja ik ben nu geen KPN klant meer.....

ronaldvd
Jo schreef:
misschien heb je hier wat aan, maar dit blokt wel ALLE telefoons die zonder nummermelding bellen.

http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/159/session/L3NpZC9hV09ZUl9Vag==

sucses,
Jo

Dank voor je reactie, :-)

Ik houd deze oplossing ff in gedachten, ik denk dat het dan erg (te) rustig wordt met gebeld worden.. ;-)

ronaldvd
Afgelopen week ben ik gebeld door zo'n belbedrijf (Kan degene zijn die constant gebeld heeft) die aangaf na afloop een bel-me-niet register te laten invullen. (Had ik al een aantal maanden geleden gedaan)

Dit heb ik nog een keer telefonisch gedaan en sinds 3 dagen geen last meer.

Dus of bel-me-niet register heeft zijn werk gedaan of ik ben uit de bel queue gevallen of ik heb met de boosdoener deze week gesproken maar gelukkig is het nu even over..

Dank voor de reactie in het forum... :-)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon terreur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
UPC verhoogt tarieven telefoon per 1 april Nieuws over UPC 1 01 maart 2014, 10:26
download en telefoon Algemeen 2 15 maart 2013, 23:52
internet & telefoon, wel verbinding met het netwerk, geen internet Storing 4 30 november 2012, 20:53
FSK telefoon Helpdesk 2 23 mei 2011, 08:10
UPC rekent al een telefoon starttarief zonder dat er verbinding is geweest. Nieuws over UPC 2 10 februari 2011, 13:59
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah