obey-robots.txt
21 Februari 2018, 06:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Al sinds 31/12/09 geen telefoon + problemen internet en tv

Peerke
Ik heb een UPC abo met fiberpower 60, digitale tv met dvr en telefoon. Sinds half december een aaneenschakeling van misere.
1. aug '09: nieuwe mediabox met dvr blijkt kaduuk en wordt omgeruild. Krijg rekening voor 'afmaken installatie' van 33 euro.
2. dec 09: internet stopt er mee. Monteur ruilt oud fiber power modem om voor identiek fiber power modem
3. dec 09: internet stopt er mee. Monteur ruilt fiber power modem om voor nieuw type modem (cisco)
4. dec 09: internet stopt er mee. Monteur verwijdert splitter, neemt mijn oude telefonie modem (arris) mee en sluit de telefoon aan op het nieuwe type internetmodem, want in tegenstelling tot het oude modem ondersteunt dat ook telefonie. Sindsdien (31-12-2009) heb ik geen telefoon meer, dus nu zo’n vijf weken. Bij herhaaldelijk bellen krijg ik te horen dat het bij ICT ligt en ‘bel ons maar niet, wij bellen u wel als hij het weer doet.’
5. jan '10 Mijn televisie stopt ermee. Monteur komt, zegt dat er een probleem is met het kastje waar het signaal binnenkomt en verhelpt dat.

Stand van zaken op dit moment: geen telefoon, internet dat je frequent opnieuw moet opstarten en digitale tv waarvan het signaal steeds wegvalt. Soms krijgen we het zelf weer aan de praat door de mediabox opnieuw op te starten, soms moeten we daarvoor bellen.

Ik heb al weken een paar keer per week contact met de helpdesk, tegen de kosten van mijn mobiel, want mijn vaste lijn doet het dus niet.

Ik ben de laatste maanden zoveel van mijn (schaarse) vrije tijd kwijt met inspanningen om mijn apparatuur aan de praat te houden en helpdesktelefoontjes, ik wil hier graag van af maar weet niet hoe. Overweeg nu: telefonie opzeggen (skype gebruiken voor internationaal bellen, en mobiel voor de rest), voor tv misschien over op digitenne of zo, en voor internet maar bij upc blijven, het lijkt dat die toch het snelste internet bieden. Ben dankbaar voor alle tips om redelijk zorgenvrij te kunnen internetten, tv kijken en bellen.

Peerke

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al sinds 31/12/09 geen telefoon + problemen internet en tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
uitvallen internet Storing 2 16 mei 2015, 10:08
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
Internet storing Storing 1 27 juni 2014, 07:37
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah