obey-robots.txt
22 Juni 2018, 15:26
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Goed nieuws voor de Betuwe, Achterhoek en delen van Zuid Holland

Jovel
UPC maakt hele netwerk klaar voor digitale diensten Een grote wens van COAX NL gaat invervulling. UPC gaat in 2010 de laatste onderdelen van het netwerk in Zuid-Holland en Gelderland geschikt maken voor de volgende generatie diensten. Dat wil zeggen sneller internet, digitale telefonie en digitale televisie. Er zijn nog regio's waar het netwerk niet retourgeschikt is. UPC kan op die plaatsen, onder meer in de Achterhoek en de Betuwe, alleen analoge en digitale TV aanbieden, maar geen video-on-demand, internet of bellen. De werkzaamheden zijn reeds begonnen en UPC maakt per gemeente een lanceerdatum bekend. Dan worden ook Fiber Power abonnementen aangeboden tot 120 Mbps.

AxelF0leyoo7
Mooi nieuws al betwijfel ik of mijn gemeente zal worden meegenomen. Kan iemand hier (van UPC/Coax) bevestigen of mijn gemeente ook wordt meegenomen?

Betreft gemeente: Liesveld, in de toekomst zal de gemeente; De Waard gaan heten.
Mijn Postcode is 2964 HG

Waardeer het erg als iemand mijn vraag kan beantwoorden

MVG

Ben den Hartog

Jovel
"Na deze modernisering beschikken al onze klanten over toegang tot een toekomstvast breedbandnetwerk met het snelste internet van Nederland, het meest uitgebreide interactieve tv- aanbod en digitale telefonie. Daarmee biedt UPC een betrouwbaar platform voor maatschappelijke breedbanddiensten van de toekomst, zoals zorg-op-afstand en e-mobility. Inmiddels zijn meerdere partijen op het UPC-netwerk actief, waaronder Viedome (woon- en zorgconcept) en de OrionWebbox, waarmee UPC speciale internettoegang voor blinden en slechtzienden biedt.” "

Dit is een citaat uit het persbericht , dus ik ga er van uit , dat dit voor iedere UPC gebruiker , telt. !!! Die alleen nu nog analoge tv kan zien.
Mocht dit toch niet het geval zijn, dan nemen wij weer actie.

robertschriever
Weet je toevallig iets meer over de planning van upc.

Ik woon in de gemeente aalten, postcode 7091rl en mijn contract met mijn huidige aanbieder loopt in september 2010 af.

Deze aanbieder ruil ik graag in voor upc, hahaha

alvast bedankt voor de informatie,

groeten,

robert

AxelF0leyoo7
Weet er inderdaad al iemand meer? In de drie gemeenten Druten, Renkum en Tiel in het oosten van het land lijkt het al op schieten, maar hoe is het met Zuid-Holland ?

rechart
Ook ik woon in Liesveld (2964) en kan niet wachten op een goed aanbod internet/televisie zonder sneeuw maar ook nu na maanden verder nog geen planning of iets bekend over modernisering infrastructuur. Sad
Gewijzigd door rechart op 31 augustus 2010, 09:47

barabats
Is er al enig nieuws over de tot op vandaag ontbrekende gemeentes???

In Geldemalsen lijkt UPC geen haast te maken met de beloofde opwaardering!

mzzl

bB

ventje5
barabats schreef:
Is er al enig nieuws over de tot op vandaag ontbrekende gemeentes???

In Geldemalsen lijkt UPC geen haast te maken met de beloofde opwaardering!

mzzl

bB

De laatste monteur bij mij aan huis wist te vertellen dat het voor de kerst nog afgerond zou moeten zijn.
Dus even geduld zou ik zeggen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Goed nieuws voor de Betuwe, Achterhoek en delen van Zuid Holland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing op NPO1 analoog in Amsterdam ZUID Algemeen 2 29 november 2014, 10:47
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
UPC-klanten Amsterdam delen zonder het te weten wifi WiFi 3 19 maart 2014, 14:49
Meer bandbreedte bij Netflix voor UPC-abonnees Nieuws over UPC 1 11 maart 2014, 09:59
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers UPC Digitale televisie 1 22 februari 2014, 21:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah