obey-robots.txt
17 Augustus 2018, 04:14
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

100% signaalsterkte, 0% signaalkwaliteit

Muizepluis
Beste leden,

Eind december heb ik een UPC op maat pakket besteld dat via de DroomDeals werd aangeboden van 45 euro. Afgelopen zaterdag (16-jan-10) zijn de modem en mediabox geleverd en door mij aangesloten. Internet en telefonie werken nu wel, maar digitale televisie echter niet. Na het invullen van mijn activatie-code (gemeente gebonden) komt het resultaat dat de sterkte van het signaal 100% is maar dat de kwaliteit op 0% blijft. Hierdoor kan ik geen zenders zoeken en is dus ook mijn digitale televisie op dit moment nutteloos. Frown

Oplossing van UPC:
- Modem resetten: gedaan, geen resultaat
- Coax-kabel vervangen: 3 coax-kabels totaal geprobeerd waarvan 2 origineel geleverd bij een andere UPC mediabox, geen
resultaat
- Maandag 25-jan-10 komt er een monteur (kosten 49 euro) om naar het probleem te kijken. Indien de fout bij UPC ligt
worden de kosten vergoed.

Nu zit ik hier niet bepaald op te verwachten want uit veel verhalen blijkt gewoon dat UPC hoe dan ook wel een manier vindt om de kosten toch naar mij door te belasten. Is er iemand die verstand heeft van dit probleem en die met een alternatieve oplossing kan komen? Veel vertrouwen in UPC wat betreft de kosten heb ik namelijk niet. Sad

Groet,
Muizepluis
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '100% signaalsterkte, 0% signaalkwaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah