obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
100% installatie garantie maar geen internet
RobZ
Op 14 december internet bij UPC besteld (we hadden al TV). eindelijk op 14 januari komt router. Aan de slag.
Wel verbinding met router. Zowel onze XP, als Vista als W7 pc. Ook allemaal rechtstreeks geprobeerd (met een kabel buiten router om rechtstreeks op modem): NUL. Gebeld. De beste man heeft even wat instellingen gecontroleerd. Toen vond hij dat het aan Windows moest liggen. We moesten Microsoft maar bellen, hij mocht niet in mijn pc werken. Mijn betoog dat wij hier alle windowsversies hebben kon hem niet overtuigen. We hebben bij het bestellen 100% installatiegarantie zwart op wit. We betalen al vanaf 14 december voor de snelste verbinding. Dat heeft allemaal niet geholpen. Eind van het verhaal: 100% garantie 100% betalen 0% internet. Onvoorstelbare frustratie aan mijn kant dat een groot bedrijf zo met je om kan gaan. Klacht in gediend bij UPC en bij Consuwijzer. Maar dat helpt allemaal ook niet.
Gewijzigd door RobZ op 16 januari 2010, 21:45

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '100% installatie garantie maar geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
uitvallen internet Storing : 2 16 mei 2015
geen wifi met 1 laptop Algemeen : 2 23 jan 2015
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie : 3 07 dec 2014
Internet storing Storing : 1 27 jun 2014
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie : 5 26 apr 2014