Analoge televisie via de kabel moet blijven:
Ja
84% [67 stemmen]
Nee
16% [13 stemmen]
Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010
Enquête-archief
Oeps! JavaScript ontbreekt! Met JavaScript krijgt u meer functionaliteiten beschikbaar op deze site. Uw Web browser heeft JavaScript uitstaan, blokkeert of ondersteunt geen JavaScript. Om deze website optimaal te kunnen benutten dient u JavaScript aan te zetten in uw Web browser en/of Firewall. Of verander van Web browser die wel JavaScript ondersteund; Firefox , Safari , Opera , Chrome of Internet Explorer nieuwer dan versie 6.
Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek
nieuw wachtwoord.
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
Schriftelijk klagen als je er telefonisch niet meer uitkomt
Heinz
Geplaatst op 07 januari 2010, 01:38
Activiteit
Berichten: 19
Lid sinds: 05 mrt 2007
Hallo,
Ik lig momenteel overhoop met de telefonische UPC-klantendienst over forse onregelmatigheden bij de levering van het digitale tv-pakket. Ik wil je de details besparen, dat wordt te lang. Erg veel telefoontjes besteed maar we komen er niet meer uit. Telkens krijg ik een ander verhaal te horen, de ene medewerker is wél ter zake deskundig, maar de volgende weer niet. Als er binnenkort geen verbetering komt wil ik mijn klachten samenvatten per brief en aangetekend indienen. Vraag: naar welk adres en t.a.v. welke afdeling? Heeft UPC ook een speciaal e-mail adres voor dit soort gevallen? Is er ook een klachtencommissie?
B.v.d. voor het antwoord.
Jovel
Geplaatst op 07 januari 2010, 12:23
Activiteit
Berichten: 124
Lid sinds: 06 apr 2008
Goede middag
stuur het feedback formulier van COAX NL , staat links onder,
en wij gaan voor je aan de slag
Heinz
Geplaatst op 11 januari 2010, 14:13
Activiteit
Berichten: 19
Lid sinds: 05 mrt 2007
Klachten werden op het laatste moment opgelost vlak voordat ik maatregelen wilde gaan nemen. Bedankt voor het aanbod.
Popeye
Geplaatst op 11 januari 2010, 21:04
Superbeheerder
» In the cloud
» Postcode 3e wolk
» 60⇓ 6⇑ Mb Internet
» Cisco EPC3925 Wifi
» Asus RT-AC87U
» Digitale TV Starter
» FOX Sports Eredivisie
» Horizon-Box ITV
Berichten: 697
Lid sinds: 02 jan 2007
Posten over je problemen zoals je nu gedaan hebt doet ook wonderen!
Popeye
Alice ,
CaiWay ,
Glasvezel ,
Kabel ,
KPN ,
Online ,
Stipte ,
T-Mobile ,
Tele2 ,
Telfort ,
UPC ,
VodaFone ,
XS4ALL ,
ZeeLandNet ,
Ziggo . Laatste berichten overzicht alle
Gebruikers Forums.
Spring naar forum:
Storing
Werkzaamheden
Snelheid
Opleveringsproblemen
Frequently Asked Questions
Helpdesk
Hardware instellingen
Hardware firmware
Eigen netwerk
UPC met eigen modem of router
WiFi
Storing
Eigen telefoon netwerk
Eredivisie Live
UPC Digitale televisie
Storing
Tips en Truuks voor mobiele telefoons
Abonnementen
Wat verandert er in de voorwaarden?
UPC-official gedeelte
Klacht over UPC
Nieuws over UPC
Algemeen
COAX NL is de belangen vereniging voor kabel gebruikers
Wat ontbreekt er op dit forum?
Usenet
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Schriftelijk klagen als je er telefonisch niet meer uitkomt', te verwijzen!
Vergelijkbare onderwerpen
Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle
extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek
nieuw wachtwoord.
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.