obey-robots.txt
17 Juli 2018, 21:36
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier opmerkingen over digitale televisie. Signaalkwaliteit, meer zenders etc.
 Onderwerp afdrukken

Blij gemaakt door klantenservice met een dooie mus!!

Dennis Verhagen
Hierbij wil ik even uithalen naar de slechte klantenservice van UPC.
Wij zitten al maanden met een niet goedwerkende mediabox.
Wij hebben afgelopen september een monteur gehad van Guidion die doodleuk ons modem verplaatst, en absoluut geen aandacht besteed aan onze mediabox. Kosten 95 euro, inclusief het verhaal dat de mediabox weer gaat werken.
Modem en mediabox heeft dan ook totaal niks met elkaar te maken. mensen met een mediabox krijgen geen modem!!!
Ze hadden moeten kijken naar de bekabeling en het signaal en dat is niet gebeurd in deze...

Wij al maanden hier achteraan zitten dat wij onterecht 95 euro hebben betaald.
Worden wij een dag voor 1e kerstdag blij gemaakt door de klantenservice dat ons 95 euro terug wordt betaald en gecorrigeerd wordt met de volgende afrekening. Eindelijk gerechtigheid dacht ik maar helaas niet voor lang....

Belt vandaag iemand van UPC die zich verdiept heeft in de zaak en ons het geld niet terug wil betalen.
Hoe tegenstrijdig kan het zijn. Een fijn begin van 2010 heeft zich aangedient, blij gemaakt worden met een dooie mus!!

In ieder geval ga ik deze onterechte declaratie voorleggen bij onze rechtsbijstand zodat zij zich hierin kunnen verdiepen.
Jullie worden bedankt UPC voor de slechte communicatie in deze. Jullie zijn er alleen maar op uit dat klanten bij jullie weglopen!!!!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blij gemaakt door klantenservice met een dooie mus!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Eenzijdige verlenging door UPC bij box wisseling Abonnementen 2 07 juni 2014, 13:57
UPC geeft gratis internet weg door komst glasvezel Algemeen 1 24 juli 2013, 07:34
Landelijk Wifi netwerk door combi Ziggo en UPC WiFi 1 29 juni 2013, 13:02
Horizon mediabox te hacken door wps lek Nieuws over UPC 1 03 januari 2013, 21:49
Logboek behandeling door UPC UPC-official gedeelte 2 19 oktober 2012, 00:00
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah