obey-robots.txt
09 December 2018, 21:29
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Film 1 pakket "in behandeling"

glowingeddy
Het verhaal:

op woensdag 2 december het film1 pakket aangevraagd via de telefoon, daarbij werd gezegd: over max 24 uur moet hij het doen
3 dec: geen film 1, gebeld en antwoord: sorry papierwerk was niet in orde maar over 24 uur moet het werken
4 dec: wederom niets, wederom gebeld en antwoord: ja er was nog niets in gang gezet maar ik ga het meteen regelen (na enige minuten in de wacht gezet te zijn het volgende) nou meneer binnen een uur moet hij het doen..
5 dec: niets.. gebeld en: oh sorry meneer maar het was niet een de andere afdeling doorgegeven (andere afdeling???) maar ik heb het nu gedaan en binnen 48 uur moet het wel werken
7 dec: nog niets: antwoord was dit maal van ja het ligt bij de andere afdeling (alweer die magische ongenaamde andere afdeling..) maar ik weet niet hoe lang het kan duren maar maximaal 48 uur (niet weten hoe lang het duurt maar wel 48 uur zeggen?)
11 dec: mail gestuurd met de vraag waar het nou eigenlijk blijft omdat al dat bellen best duur aan het worden is
14 dec: nog geen antwoord, 's avonds maar weer gebeld voor een andere vraag en maar meteen deze vraag ook weer gesteld, antwoord: sorry meneer ik los het nu voor u op door de andere afdeling op een andere manier te bereiken, na dit zogezegd gedaan te hebben zei hij dat binnen 24 uur het zou werken.
15 dec: mail terug met antwoord: we zien dat het opgelost is... ???? !!!! uh nee dus.. maar omdat ik de helpdesk gebeld het is het blijkbaar toch opgelost ook al heb ik nog altijd geen film1
vandaag 16 dec nog altijd geen film1

zeer spijtig vind ik dit omdat ik tot nu toe alleen maar te spreken was over de service van upc..
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Film 1 pakket "in behandeling"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Logboek behandeling door UPC UPC-official gedeelte 2 19 oktober 2012, 00:00
Alles in 1 pakket Opleveringsproblemen 3 29 november 2011, 12:06
Klacht alles in één pakket Klacht over UPC 1 22 september 2011, 15:21
UPC wijzigt digitale pakket per 1 september . Nieuws over UPC 1 02 augustus 2011, 14:06
nieuwe aansluiting alles-in-1-pakket UPC-official gedeelte 8 20 februari 2011, 13:32
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah