obey-robots.txt
14 Augustus 2018, 19:46
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 83% [67 stemmen]
83% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 17% [14 stemmen]
17% [14 stemmen]

Stemmen: 81
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Te late levering door geen reactie UPC

knoxxio
Midden augustus besteld per telefoon en internetformulier totaalpakket 30Mb+Eurovrij bellen+Digitale TV+ gratis router.
Toegezegde ingangsdatum 1 oktober.
UPC beloofde me terug te bellen of ISDN nummers-portering kan. 14 dagen gewacht en geen UPC reactie.
Begin september tot tweemaal toe contactformulier opgestuurd met bericht dat 1 oktober niet meer gehaald wordt door:
  1. Uitblijven reactie UPC m.b.t. nummerportering,of dit kan of niet;
  2. Opzegtermijn van één maand is al verstreken.

Reactie van UPC: Geen, 0,0.
Midden september ben ik met vakantie gegaan en thuiskomst tweede week oktober.
Bij mijn post vond ik een kaartje dat een UPC-pakket op het postkantoor in de wacht staat.
Postkantoor gebeld en kreeg bericht dat het pakket net is teruggestuurd.
UPC gebeld, mijn verhaal verteld en gezegd dat het de schuld is van UPC, omdat ze niet reageren.
Excuus was dat ze niet kunnen reageren, niet per brief, mail of telefoon. Denk dat dit klopt, want uit India kun je niet reageren.
Nieuwe afspraak gemaakt en is in het systeem gezet:
  1. Ik zeg toch mijn abonnementen op (internet en telefoon) met opzeggingtermijn één maand;
  2. Ik krijg geleverd de aanbieding zoals ik die ben aangegaan in augustus;
  3. Verzending zal plaatsvinden 26 oktober en waarschijnlijke levering 31 oktober.

Tot mijn grote verbazing: Op 16 oktober heeft mijn vriendin een UPC pakket in ontvangst mogen nemen, omdat ik niet thuis was.
Weer UPC gebeld over deze fout, kreeg antwoord:
  1. Sorry is onze fout, iemand heeft niet in het systeem gekeken;
  2. Maar u kunt gewoon installeren en kaartje van met nummerportering terugsturen.

Installeren en abonnement gaat toch in per 1 november???? Dus niet!!!

Weer gebeld, maar krijg nu een ander. Deze ziet in het systeem en concludeert dat hij de activering moet cancellen en alles moet terug naar UPC. Zo gezegd zo gedaan en ik krijg een paar dagen later een brief van UPC dat alles is gecancelled plus een nummerportering formulier.

Op 26-10 weer gebeld en gevraagd hoe het met mijn bestelling staat. Antwoord:"Die krijgt u niet omdat u het lopend kwartaal (vanaf oktober) nog niet betaalt heeft."
Wordt doorgeschakeld met afdeling debiteuren en na lang wachten eindelijk contact. Deze zegt niets over de schuld maar zegt dat de voorgaande levering terug moet en dat ik de volgende dag weer moet bellen want dan kunnen ze precies zien waar het fout is gegaan.
Gebeld op:
27-10 ---> resultaat niks;
30-10 ---> resultaat niks;
31-10 ---> resultaat:

Helaas meneer, maar we moeten de retourzending nog registreren en dat kost een week.
Inmiddels bericht gekregen van mijn providers dat het abonnement per 5-11 niet meer actief is.
Weer gebeld op:
02-11 ---> resultaat niks;
03-11 ---> resultaat:

De retourzending is nog niet verwerkt, omdat we geen bevestiging zien. U kunt het bewijs opsturen, maar faxen kan niet dan krijgt u z.s.m. bericht. Na veel gezeur aan de telefoon eindelijk ging een lampje bij UPC aan. Meneer,ga met het bewijs naar een UPC-verkooppunt en leg daar de zaken voor.
Dus ik naar een verkooppunt en krijg te horen dat ze geen dealer UPC zijn maar nog steeds op de website staan en dat UPC alleen nog een servicecentrum heeft.
Ik moet dus naar een servicecentrum (30km van mijn woonplaats).

Dus naar het servicecentrum. UPC man/vrouw moest eerst India bellen of alles uit het systeem gehaald kan worden. Ja dit kon en uiteindelijk krijg ik geleverd:

[justify]30Mb+Eurovrij bellen+Digitale TV.[/justify]

Dus niet: De gratis router.

Financieel kwijt: Veel geld vanwege de belminuten en heen en weer gerij.
Vergoeding UPC: Dat moet ik nog afwachten.
Dus alles toch goed: Neen, snelheid is als dikke stront (30Mbit/s = 5Mbit/s) en geen wireless router mogelijkheid.

chelloanarchist
Als je echt van dit afwil, dan de hele zaak terug struren.

Eventjes de AV doorlezen, en zoeken naar het artikel waarin staat dat als upc iets niet nakomt.

Dat (die) artikel(en) copieeren en ze daarmee om de oren slaan.

Abo beeindigen wegens nalatigheid, wanprestatie en wat nogmeer aande orde komt danwel relevant is.

Maar vooral NIETS betalen.

Wacht dan even tot 1-1-2010 en laat dan je vriendin aanvragen wat er nu mis ging,
desnoods op haar naam.
Let erwel op dat er geen "dubbele" bestelling uitkomt, enja niet alleen administratief is het bij die clowns Kommer & Kwel, over de hele linie genomen is het een grote RAMP.

ISDN kunnen ze niet porteren want dat hebben ze simpelweg niet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te late levering door geen reactie UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen wifi met 1 laptop Algemeen 2 23 januari 2015, 21:42
Geen opname na instellen via TV Guide UPC Digitale televisie 3 07 december 2014, 10:46
Eenzijdige verlenging door UPC bij box wisseling Abonnementen 2 07 juni 2014, 13:57
Geen goed beeld bij serie`s of films UPC Digitale televisie 5 26 april 2014, 13:06
router krijgt geen ip adres meer Algemeen 4 12 september 2013, 22:40
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah