Het blijft modderen met de helpdesk. Sinds de installatie van Fiber Power 30 heb ik problemen. Ik heb uiteindelijk één keer contact gehad met Jordy-UPC. De administratieve problemen zijn intussen door UPC opgenomen en ik ben daarover gebeld.
Technisch zijn we er nog steeds niet uit. De snelheid van de draadloze verbinding is nog steeds abominabel en de internet-verbinding valt regelmatig weg; ik kan dan alleen lokaal werken. Ik had met Jordy afspraken gemaakt over het toezenden van aanvullende metingen. Die ben ik nagekomen. Op het beloofde terugbellen zit ik nog te wachten.
Wel heb ik intussen vanmiddag weer eens de helpdesk gebeld. Ook deze keer konden ze me niet verder helpen, maar ik zou binnen een uur door een specialist gebeld worden. Dat uur is inmiddels al 5 keer voorbij. Ik heb voor de zekerheid de telefoon geprobeerd: ik krijg nog steeds een kiestoon. Die schijnt het dus nog steeds te doen en anders is dat ook weer een UPC-probleem.
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal