obey-robots.txt
20 Juli 2018, 02:35
Navigatie
Ledenenquête
Analoge televisie via de kabel moet blijven:

Ja
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Ja 84% [67 stemmen]
84% [67 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Analoge televisie via de kabel moet blijven: Nee 16% [13 stemmen]
16% [13 stemmen]

Stemmen: 80
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 apr 2010

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
UPC Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alleen in dit gedeelte kan een UPC medewerker uw IP-adres zien! Handig als er problemen zijn. Op de rest van het forum is het IP adres niet zichtbaar.
 Onderwerp afdrukken

UPC Helpdesk, een blijvende ergernis

janf43
Het blijft modderen met de helpdesk. Sinds de installatie van Fiber Power 30 heb ik problemen. Ik heb uiteindelijk één keer contact gehad met Jordy-UPC. De administratieve problemen zijn intussen door UPC opgenomen en ik ben daarover gebeld.
Technisch zijn we er nog steeds niet uit. De snelheid van de draadloze verbinding is nog steeds abominabel en de internet-verbinding valt regelmatig weg; ik kan dan alleen lokaal werken. Ik had met Jordy afspraken gemaakt over het toezenden van aanvullende metingen. Die ben ik nagekomen. Op het beloofde terugbellen zit ik nog te wachten.
Wel heb ik intussen vanmiddag weer eens de helpdesk gebeld. Ook deze keer konden ze me niet verder helpen, maar ik zou binnen een uur door een specialist gebeld worden. Dat uur is inmiddels al 5 keer voorbij. Ik heb voor de zekerheid de telefoon geprobeerd: ik krijg nog steeds een kiestoon. Die schijnt het dus nog steeds te doen en anders is dat ook weer een UPC-probleem.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC Helpdesk, een blijvende ergernis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Helpdesk UPC, drama..... Eigen netwerk 1 04 april 2011, 14:33
helpdesk Helpdesk 2 13 mei 2007, 10:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

14 februari 2015, 11:52
Met de fusie met Ziggo verdwijnen er ook een paar leuke kanalen zoals 13TH street, C&I, History. Al gezien?

10 januari 2015, 13:08
@Mariapica Hebben de buren wel nog steeds signaal? En heb je al geprobeerd een TV rechtstreeks aan te sluiten en vervolgens zenders automatisch laten zoeken? Zo kun je uitsluiten of het signaal totaal

09 januari 2015, 14:27
Das lekker alles ligt er uit, en ze komen pas dinsdag langs.

31 december 2014, 23:18
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

30 december 2014, 12:16
UPC Horizon/Power 120mbit.. 1 euro duurder geworden, en sinds september opeens dubbele uploadsnelheid Yeah